Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیمیتار زلاتانوف ستاره سابق و شناخته شده والیبال بلغارستان درباره حضور در تمرین تیم ملی والیبال و تماشای آن اظهار داشت: پیش از این به دعوت داورزنی رئیس فدراسیون والیبال به ایران آمدم و پذیرایی بسیار خوبی از من صورت گرفت. خاطره خوبی از حضور در ایران دارم و حتما باید به تماشای تمرین ایران می آمدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه علاقمند به این تیم هستم.

وی درباره تغییر نسل والیبال ایران و حضور بازیکنان جدید توضیح داد: تصمیم خوبی گرفته شده است، اینکه تمام بدنه تیم تغییر کرده و همه جوان شدند به سرعت هماهنگی تیم کمک می‌کند اما اگر این تغییرات نصف و نیمه انجام می‌شد نتیجه مفیدی برای آینده نداشت و قطعا تیم به مشکل می‌خورد اما حالا تیم یک دست شده و همه با هم رشد می‌کنند.

رئیس سابق فدراسیون والیبال بلغارستان همچنین در خصوص بازی ایران و بلغارستان در نخستین روز هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال، افزود: از نظر من این مسابقه یک دربی است! (با خنده) قلب من قطعا با بلغارستان است اما هر دو تیم برای بازی خوب می‌آیند و می‌خواهند برای بازی‌های قاره‌ای خود آماده شوند. قطعا شاهد بازی زیبایی خواهیم بود.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 21 و 30 دقیقه روز سه‌شنبه 31 خرداد در نخستین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها به مصاف بلغارستان می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال ایران والیبال بلغارستان لیگ ملت های والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۴۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم مهم انریکه در آستانه دیدار مهم چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن که بعد از راه‌یابی به ‏نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان و حذف بارسلونا در بازگشت به فرانسه، ‏چهارشنبه شب لوریان را 4-1 شکست داده بود دیشب مقابل لوآور ‏موفق نبود و به زحمت توانست به تساوی 3-3 برسد. ‏

با وجود این نتیجه شکی نیست که پاری سن ژرمن قهرمان این فصل ‏فرانسه خواهد شد. تمرکز شاگردان لوئیس انریکه در حال حاضر تنها ‏به لیگ قهرمانان اروپا و بازی با دورتموند در نیمه‌نهایی است. ‏

کیلیان امباپه و یارانش چهارشنبه شب باید در آلمان و در ورزشگاه ‏ترسناک سیگنال ایدونا پارک به مصاف دورتموند می‌روند. انریکه با جو ‏این ورزشگاه آشناست و می‌داند بازیکنانش باید برای مصاف با ‏دورتموند از نظر ذهنی و بدنی در آمادگی کامل باشند. به خصوص در ‏شرایطی که آنها چند هفته متراکم و سخت را پشت سر گذاشته‌اند. ‏

روزنامه لوپاریزین گزارش داد که به همین علت لوئیس انریکه امروز ‏یکشنبه را به بازیکنان پی‌اس‌‌جی استراحت داده است. ‏انریکه به بازیکنانش گفته که دوشنبه صبح برای یک تمرین باید ‏خودشان را به باشگاه معرفی کنند. پاری سن ژرمن سه‌شنبه به آلمان پرواز کرده و آخرین تمرین خود را در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک انجام خواهد داد. ‏

دیگر خبرها

  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • تصمیم مهم انریکه در آستانه دیدار مهم چمپیونزلیگ
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر