Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن علی اکبری تهیه کننده سینما و تلویزیون درخصوص بر عهده گرفتن مدیریت سیما فیلم بر روی فیلم و سریال ها و نظارت بر آن ها با خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت و گویی کرده است که در ذیل می خوانید.

سریال سازی در تلویزیون سال ها بر عهده گروه فیلم و سریال شبکه ها بود اما بعد تصمیم مدیران اینگونه بود که سیما فیلم مدیریت سریال سازی را بر عهده بگیرد در همین خصوص محسن علی اکبری تهیه کننده سینما و تلویزیون که آثاری چون "مردان آنجلس"، "مریم مقدس"، "خاطرات مرد ناتمام"، "نفوذ" و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را د کارنامه اش دارد در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا درباره ی مزایا و معایب این تصمیم گفت: در وهله اول می گویم که مسئولیت سریال سازی چه در شبکه باشد و چه در سیما فیلم باشد هیچ فرقی نمی کند. تنها فرقی که دارد این است که سیما فیلم صرفا سریال تولید می کند اما شبکه ها کارهای مستند و گزارشی،برنامه های ورزشی و رپورتاژ و... دارند و یک شبکه تمام مواد تبلیغاتی و راه های مختلف در آن موجود است اما سیمافیلم  فقط و فقط به سریال سازی می پردازد، این نکته باعث می شود که هم بررسی ها و هم مدیریت ها در سیما فیلم بیشتر از شبکه ها باشد. یعنی اگر یک کاری در سیما فیلم باشد چون آنها صرفا سریال ساز هستند و کار دیگری ندارند بیشتر مدیران آنها وقتشان را برای حل مشکلات سریال و یا پیگیری امور مالی می گذارند. اما در کل من فکر می کنم بین شبکه ها و سیما فیلم هیچ فرق محسوسی نیست.

علی اکبری درخصوص اینکه کار با شبکه راحت تر است یا مرکز سیما فیلم بیان کرد: هیچ فرقی نمی کند تنها مزایایش این است مدیر مجموعه آن تمرکز لازم را روی سریال دارد چون در گونه های دیگر بصری فعالیت نمی کنند.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازیگر سینما و تلویزیون تلویزیون فرهنگ و هنر برنا تهیه کنندگان محسن علی اکبری علی اکبری سیما فیلم شبکه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۶۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداوسیما ادعای هک رد کرد

صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر دو را رد و تاکید کرد که صوت پخش شده، بخشی از برنامه بوده است.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد: صوتی که در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو پخش شده مربوط به یکی از بخش‌های این بزرگداشت بوده است.

صدا و سیما تاکید کرده است که هیچ صوت خارجی به سیگنال دریافتی از استان فارس اضافه نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همکاری‌های مشترک محسن تنابنده و احمد مهرانفر؛ زوج همیشه جذاب
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • گزارش تصویری | بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • عکس | بازدید رئیس رسانه ملی از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی
  • صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر۲ را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک رد کرد
  • ماجرای ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون چه بود؟
  • سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل علی مشهدی تا نمایش توان علمی کشور