Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، جواد اشرفی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: هر گونه تغییر در زمینه قیمت نان در سطح ملی رقم می‌خورد.

وی تصریح کرد: دغدغه‌های نانوایان در این زمینه در جلسات ملی و  ویدئوکنفرانس‌ها به مرکز منعکس شده و در نهایت در سطح ملی درخصوص آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در فاز اول، ۶۵۲ دستگاه کارتخوان هوشمند به استان تخصیص یافته که از این تعداد تاکنون ۵۵۷ دستگاه در نانوایی‌های سطح استان نصب شده است.

وی رویکرد جهادی بازرسان در این طرح را ستودنی دانست و افزود: برای تأمین وسیله نقلیه مورد نیاز بازرسان، معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری با دستگاه‌های اجرایی استان مکاتبه کرده تا تعدادی از وسایل نقلیه در اختیار بازرسان طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها قرار گیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی افزود: این موضوع در جلسه اخیر شورای اداری استان نیز مورد تأکید قرار گرفت تا دغدغه بازرسان در این زمینه برطرف شود.

اشرفی گفت: برای پرداخت حق‌الزحمه بازرسان طرح هم نامه‌ای با امضای استاندار برای وزیر جهاد کشاورزی ارسال شده تا اقدامات لازم انجام شود.

وی افزود: با توجه به مشخص بودن چارچوب و پروتکل کاری، بازرسان برای بازرسی و نظارت با سازمان‌های تعزیرات حکومتی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان هماهنگ باشند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، طرح مهمی است که باید مرحله به مرحله اجرا شود لذا باید به نحوی باشد که جامعه هدف اصلی ما یعنی شهروندان دچار آسیب نشوند.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی نانوایی نرخ نان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،سرهنگ دهقان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از انباری ۲۲ تن برنج احتکار شده کشف کردند.

وی افزود: ارزش کالای احتکار شده یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: مأموران در این خصوص  یک متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ دهقان افزود:  متهم دستگیر شده به همراه پرونده  برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • اکسپو سکوی پرتاب توسعه خراسان جنوبی
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • خراسان جنوبی از بالاترین ضریب‌های امنیتی برخوردار است
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در اکسپو ‭‭۲۰۲۴‬‬
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف