Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@16:33:33 GMT

پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در اردستان

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۹۲۶۳

پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در اردستان

ایسنا/اصفهان رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان گفت: صبح امروز در پی دریافت گزارش‌های مکرر تخلف، دو واحد صنفی نانوایی و مشاور املاک در اردستان پلمب شد.

رحمت‌الله اباذری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: صبح امروز دوشنبه در پی دریافت گزارش‌های مکرر تخلف، دو واحد صنفی در شهر اردستان پلمب شد.

وی با بیان اینکه یکی از این واحدهای صنفی مشاوره املاک بود که اقدام به ثبت قراردادهای غیرواقعی می‌کرد، افزود: همچنین یک واحد نانوایی به دلیل تعطیلی‌های خودسرانه و با وجود دریافت چند مورد اخطار از گشت‌های مشترک با توجهی کامل، تخلفات خود را تکرار می‌کرد که توسط بازرسان تعزیرات حکومتی پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان، تصریح کرد: در بازرسی‌های امروز همچنین دو واحد میوه‌فروشی در اردستان به دلیل گران‌فروشی و ارائه ندادن فاکتور خرید و همچنین ثبت گزارش مردمی پس از اخطاریه پلمب، تعهد محضری دادند که تخلفات خود را تکرار نکنند.

اباذری با بیان اینکه با تلاش بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان امروز تعداد ۵۰ کیسه آرد دولتی از یک واحد نانوایی آزادپز در شهر اردستان کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: نانوای متخلف به پرداخت ۱۹۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و آردهای کشف شده با نظر جهاد کشاورزی بین نانوایی‌های سطح شهر توزیع می‌شود.

صنف میوه‌فروش موظف به ارائه فاکتور به خریداران است

رئیس اداره جهاد کشاورزی اردستان نیز به ایسنا گفت: صنف میوه‌فروشان شهرستان اردستان موظف هستند که به خریداران میوه فاکتور ارائه دهند.

اسحاق شفیعی با بیان اینکه صنف میوه فروشان در شهرستان اردستان تعداد مشخصی ندارند که از اتحادیه مربوطه خواسته شده نسبت به ساماندهی زیرمجموعه خود اقدام کند، گفت: از مردم می‌خواهیم با بازرسان اصناف که اقدام به برخورد می‌کنند، همکاری کنند. گاهی مواقع مشاهده می‌شود واسطه‌گری مردم کار بازرسان جهاد کشاورزی را با کندی مواجه می‌کند.

وی درج نکردن قیمت در میوه‌فروشی‌های شهرستان را تخلف شایع دیگری عنوان کرد که به وفور در بازدیدهای بازرسان جهاد کشاورزی مشاهده می‌شود.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان اردستان با اشاره به افزایش بازرسی‌های صنفی در سطح شهرستان، ادامه داد: آنچه مسلم است در چنین شرایطی تعداد بازرسی‌ها باید افزایش یابد، بازار با دقت بیشتری رصد شود و با متخلفان برخورد قاطعی صورت گیرد که در این راه حمایت همه مسئولان شهرستان را نیاز داریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها پلمب واحد صنفی متخلف شهرستان اردستان جهاد کشاورزی رئیس اداره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون خدمات شهری شهرداری کازرون گفت: ۲ واحد صنفی متخلف که با سد معبر برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده بودند پس از بی توجهی به اخطار‌های شهرداری، با حکم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و همکاری نیروی انتظامی پلمب شدند.
محمدعلی برزویی افزود : مراحل قانونی تعدادی دیگر از واحد‌های صنفی به دلیل تخلف سد معبر در حال پیگیری است.
وی از کسبه‌ها خواست برای رفاه حال شهروندان و با رعایت قوانین با نیرو‌های سد معبر شهرداری همکاری‌ کنند.
طبق تبصره یک بند ۲ ماده ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، جلوگیری از ایجاد سد معبر توسط بازاریان  برعهده شهرداری بوده و سد معابر عمومی ، اشغال و استفاده غیر مجاز از پیاده روها، میدان‌ها، پارک‌ها و باغ‌های عمومی برای کسب و سکونت ممنوع است.

دیگر خبرها

  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد