Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@16:24:20 GMT

تامین اعتبار 80 جهیزیه زوج جوان توسط خیرین

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۰۱۸۵

تامین اعتبار 80 جهیزیه زوج جوان توسط خیرین

طی مراسمی که به همت بنیاد خیریه بانوی آسمان برگزار شد، اعتبار حدود 80 جهیزیه برای زوج های جوان نیازمند تامین شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از قم، جشن بزرگ خیرین به همت بنیاد خیریه بانوی آسمان در قم برگزار شد که طی آن، خیرین با کمک های خیرخواهانه خود، خرید جهیزیه 80 زوج جوان را تامین کردند.

علیرضا امیدواریان مسئول بنیاد خیریه بانوی آسمان گفت: این بنیاد 12 سال است که فعالیت می کند و هر ساله با دعوت از خیرین در راستای تامین جهیزیه زوج های جوانی که نیازمند هستند، اقدام می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فعالیت این بنیاد در راستای جشنواره هلهله فرشته هاست که هم زمان با برگزاری سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) فعالیت داشته و اقدام به برگزاری جشن های مختلف و همچنین تامین جهیزیه 110 زوج جوان می کند.

امیدواریان افزود: هلهله فرشته ها توانسته طی 14 سال گذشته با برگزاری جشن های مختلف در راستای تامین جهیزیه زوج های جوان کوشیده و قدمی در راستای گسترش فرهنگ ازدواج بردارد.

وی گفت: همزمان با برگزاری جشن بنیاد خیریه بانوی آسمان و جمع آوری کمک خیرین، سایت مردهم باشد به آدرس marhambash.ir نیز راه اندازی شد که طی آن، خیرین می توانند ضمن کمک در این امر خیر، از تمامی مراحل تهیه و واگذاری جهیزیه نیز آگاه شوند.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهیزیه زوج جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۷ کلاس درس در سال ‌۱۴۰۳ ساخته می‌شود

مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان گفت:۲۰۷ کلاس درس در سال ‌۱۴۰۳ ساخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حمیدرضا اسلامی، امروز_ چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت- در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: برای سال‌جاری برنامه ویژه‌ای برای جهش در زمینه خیرین مدرسه‌ساز داریم که یکی از منابع تأمین و کمک مالی مدرسه هستند.

وی افزود: ساخت ۲۳۴ کلاس درس در قالب ۴۴ پروژه هدف‌گذاری سال گذشته بود که خوشبختانه با همکاری صورت گرفته به ۲۴۷ کلاس درس در قالب ۴۰ پروژه و دو پروژه و سالن ورزشی و ۳۸ مدرسه با ۲۱۷ کلاس درس رسید.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان همچنین با اشاره به طرح شهید پناهی اضافه کرد: در این طرح، حذف مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز مدنظر است و در این خصوص دو پروژه در دست ساخت داریم که با ساخت آنها در استان مدرسه کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز نخواهیم داشت.

اسلامی افزود: هدف‌گذاری ما بر اساس این است که پروژه‌های خیرساز در راستای حذف مدارس تخریبی و ساخت مدارس مقاوم است تا به حد نرمال نزدیک شویم و عدالت آموزشی را در همه مناطق آموزشی برقرار کنیم.

وی در ادامه از برگزاری بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان را داد و افزود: این جشنواره در ششم خرداد با هدف تجلیل خیرین مدرسه‌ساز و جذب خیرین جدید برگزار می‌شود.

کد خبر 751693

دیگر خبرها

  • ۸۵۰ کلاس درس در استان بوشهر ساخته شد
  • ۲۰۷ کلاس درس در سال ‌۱۴۰۳ ساخته می‌شود
  • ساخت یادمان شهدای گناباد نیازمند تامین اعتبار است
  • پاسخ عجیب بانک مرکزی به درخواست زوج‌های جوان: «هیچ بانکی اعتبار پرداخت وام ازدواج ندارد»
  • هدف از تکریم سرآمدان علمی و فرهنگی الگوسازی برای نسل جوان است
  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد