Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای مصطفی دارایی نژاد گفت: قیمت کنونی میوه، صیفی و فرنگی جات ناشی از گرمای هوا نسبت به هفته گذشته ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش داشته است.

او قیمت هر کیلو آلبالو را ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان، گیلاس را ۳۰ تا ۷۰ هزار تومان، انگور یاقوتی را ۴۰ هزارتومان، هلو را ۸ تا ۲۰ هزارتومان، شلیل را ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان و زردآلو را ۱۵ تا ۵۰ هزار تومان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محصول قیمت هر کیلوگرم
آلبالو ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان
گیلاس ۳۰ تا ۷۰ هزار تومان
هلو ۸ تا ۲۰ هزار تومان
شلیل  ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان
زردآلو ۱۵ تا ۵۰ هزار تومان
موز ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان
انبه ۴۰ تا ۷۰ هزار تومان

آقای دارایی نژاد می گوید: هم اکنون هر کیلو گوجه سبز با نرخ ۱۰ تا ۲۵ هزار تومان، توت فرنگی ۱۵ تا ۴۰ هزار تومان، آلو قطره طلا ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان، سیب گلاب ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان، انجیر ۲۵ تا ۶۰ هزار تومان، خیار ۴ تا ۱۰ هزار تومان، خربزه ۱۰ تا ۱۳ هزار تومان، ملون ۸ هزار و ۵۰۰ تا ۱۰ هزار تومان و طالبی ۷ تا ۱۱ هزار تومان در میدان مرکزی و با احتساب حداکثر ۳۵ درصد سود در خرده فروشی ها عرضه می شود.

محصول قیمت هر کیلوگرم
انگور یاقوتی ۴۰ هزار تومان
آلو قطره طلا ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان
سیب گلاب ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان
گوجه سبز ۱۰ تا ۲۵ هزار تومان
توت فرنگی  ۱۵ تا ۴۰ هزار تومان
انجیر ۲۵ تا ۶۰ هزار تومان
خیار ۴ تا ۱۰ هزار تومان
ملون ۸ هزار و ۵۰۰ تا ۱۰ هزار تومان
خربزه ۱۰ تا ۱۳ هزار تومان
طالبی ۷ تا ۱۱ هزار تومان

رئیس اتحادیه بافروشان گفت: با توجه به گرمای هوا و فراوانی عرضه پیش بینی می شود که قیمت میوه از هفته آینده ۱۵ درصد کاهش یابد.

گزارش های میدانی حاکی از آن است که قیمت هر کیلو خیار ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان، هلو ۲۵ تا ۴۸ هزار تومان، شلیل ۳۵ تا ۶۵ هزار تومان، زردآلو ۴۵ تا ۶۵ هزار تومان، توت فرنگی ۴۰ تا ۹۰ هزار تومان، آلبالو ۴۰ تا ۷۰ هزار تومان، گیلاس ۵۰ تا ۱۲۰ هزار تومان، انگور یاقوتی ۶۰ تا ۹۰ هزار تومان، خربزه ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان، هندوانه ۶ تا ۹ هزار تومان، طالبی ۱۱ تا ۱۶ هزار تومان و ملون ۱۳ تا ۱۸ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه بارفروشان اذعان می کند که قیمت کنونی هر کیلو موز ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان، انبه ۴۰ تا ۷۰ هزار تومان و هر کارتن آناناس ۷۵۰ هزار تومان است که با افزایش ۲ برابری عرضه این اقلام به دنبال تنظیم بازار هستیم و با ورود یک کشتی آناناس پیش بینی می شود که قیمت این محصول در هفته آینده کاهش یابد. همچنین در خصوص میوه های داخلی هم به سبب تنوع محصول مشکلی نداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار میوه محصولات کشاورزی واردات میوه ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان تا ۲۵ هزار تومان تا ۱۰ هزار تومان تا ۷۰ هزار تومان ۲۰ هزار تومان قیمت هر کیلو هزار تومان تا ۲۰ هزار ۴۰ هزار ۸ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۰۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر سرماخوردگی دارید این 2 میوه را بخورید

آفتاب‌‌نیوز :

گوجه فرنگی و لیمو دو میوه خاص هستند که برای درمان سرما خوردگی بسیار موثر هستند.

گوجه فرنگی برای سرماخوردگی:

آب گوجه فرنگی نوشیدنی محبوبی است که طیف گسترده‌ای از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها را برای بدن تأمین می‌کند. آب گوجه فرنگی بسیار مغذی است و سرشار از بسیاری از ویتامین‌ها و مواد معدنی مهم است. به عنوان مثال، نوشیدن فقط 1 لیوان (240 میلی لیتر) آب گوجه فرنگی تقریباً نیاز روزانه شما به ویتامین C را تأمین می‌کند و 22٪ از نیازهای ویتامین A شما را به صورت آلفا و بتاکاروتنوئیدها برآورده می‌کند. آب گوجه فرنگی و سایر محصولات گوجه فرنگی ممکن است خطر ابتلا به انواع خاصی از سرطان را کاهش دهد.

لیمو برای سرماخوردگی:

لیمو منبع خوبی از ویتامین C است. همانطور که می‌دانید در زمان سرماخوردگی خوردن ویتامین c بسیار مهم است. یک لیمو حدود 31 میلی گرم ویتامین C را تأمین می‌کند، که 51 درصد از میزان مورد نیاز مصرف روزانه مرجع (RDI) است. تحقیقات نشان می‌دهد که خوردن میوه و سبزیجات سرشار از ویتامین C خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و سکته را کاهش می‌دهد.

منبع: خبرگزاری برنا

دیگر خبرها

  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار
  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • افزایش قیمت میوه و صیفی‌جات مربوط به نرخ بارفروشان است
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز چیست؟
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد / پیاز در مزرعه چه قیمتی دارد؟
  • اگر سرماخوردگی دارید این 2 میوه را بخورید