Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - سخنگوی ارشد نیروهای مسلح به ارائه توضیحاتی درباره پرواز بمب افکن‌های B ۵۲ آمریکا بر فراز خلیج فارس پرداخت. - اخبار استانها -

سردار ابوالفضل شکارچی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در سنندج درباره تحرکات اسرائیل در منطقه و برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس‌ اظهار داشت: علت این اقدام صرفاً به دلیل استیصال رژیم صهیونیستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره علت برقراری ‌ارتباط این رژیم با برخی کشورهای منطقه افزود: مسئولان جنایتکار صهیونیستی به سرعت فروپاشی رژیم خونخوار خود اعتراف کرده‌اند.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح درباره پرواز بمب ‎افکن‌های بی b52 آمریکا و جنگنده‌های اسرائیل بر فراز خلیج فارس پاسخ داد: این حرکت یک اقدام نمایشی است.

کاظمی قمی: آمریکا کارنامه سراسر شکست خود در افغانستان را با دروغ به‌تصویر می‌کشدنظامی آمریکایی اسیر شده در اوکراین متخصص جنگ‌های بیولوژیکی است؟

سردار شکارچی تصریح کرد: آمریکا خوب می‌داند که در صورت خطای راهبردی سیلی‌هایی جبران‌ناپذیر و خطرناک‌تر از گذشته را تجربه خواهد کرد.

انتهای پیام/481/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۱۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد

آفتاب‌‌نیوز :

سرلشکر رشید، فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت: آمریکا و ناتو و سنتکام و رژیم صهیونیستی با ۲۴۰ فروند هواپیمای جنگنده و سامانه‌های متعدد ضد موشکی برای مقابله با پهپاد‌ها و موشک‌های ایران به اسرائیل کمک کردند. 

وی در ادامه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی جرأت نکرد تصاویری از دو پایگاه نظامی نواتیم و شلاخیم را به دنیا نشان بدهد؛ اگر آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها و فرانسوی‌ها و سنتکام به کمک رژیم صهیونیستی نمی‌آمدند، قطعاً ۸۰ درصد از پرتابه‌های ایران، پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی را درهم می‌کوبیدند.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص)، گفت: نیروی هوافضای سپاه با ۸۰ درصد توان تهاجمی خود آماده بود تا بنابه‌دستور موج‌های بعدی حمله را آغاز کند؛ اما فرماندهان ایران تشخیص دادند که تنبیه رژیم صهیونیستی در همین حد کفایت می‌کند.

منبع: خبرگزاری میزان

دیگر خبرها

  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • لحظات پرواز یازده ساعته بمب افکن‌های اتمی روس در مرز آمریکا
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر داد
  • پرواز بمب افکن‌های روسی در نزدیکی مرز آمریکا
  • پرواز بمب افکن های روسی در نزدیکی مرز آمریکا
  • فیلم/پرواز بمب‌افکن‌های روسی نزدیک مرز آمریکا
  • جابجایی جنگنده‌های آمریکایی در خلیج فارس