Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان غربی گفت: احیای واحدهای راکد به منظور افزایش اشتغال از اولویت های مدیریت استان در حمایت از تولید بشمار می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  اروم نیوز، محمدصادق معتمدیان امروز در بازدید از کارخانه خوراک دام و طیور آذرکاویان ارومیه، با تاکید بر پرهیز مدیران از پشت میزنشینی و اکتفا به برگزاری جلسه پشت درهای بسته، افزود: مدیران استانی ضمن پیگیری امورات واحدهای تولیدی و صنعتی از وزراتخانه ها، به صورت میدانی نیز در راستای رفع مشکلات این مجموعه ها گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان غربی حمایت از واحدهای راکد استان جهت بازگشت به چرخه تولید را ضروری دانست و تصریح کرد: نگاه دستگاههای متولی و بانکها برای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی باید بهبود یافته و تلاش برای رفع مشکلات این واحدها به عنوان یک هدف و اولویت، جایگزین برخی سنگ اندازی ها شود.

وی همچنین با تاکید بر تسریع در روند صدور مجوزهای لازم و ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی، افزود: امورات واحدهای تولیدی و صنعتی آذربایجان غربی احصاء شده و روند رفع مشکلات و احیای واحدهای راکد و نیمه فعال باید تسریع یابد.

معتمدیان با اشاره به تاکید مقامات عالی و ارکان مختلف کشور بر ضرورت کمک به تولید، خاطرنشان کرد: ناهماهنگی بین دستگاههای متولی قابل قبول نبوده و در کنار جذب سرمایه گذاری های جدید، احیای واحدهای راکد و نیمه فعال به عنوان اولویت حمایت از تولید در استان تعریف شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: واحدهای تولیدی و صنعتی احیای واحدهای راکد آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۲۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با بیان اهمیت حفاظت از محیط زیست گفت: کارشناسان و محیط بانان حفاظت محیط زیست استان برای صیانت و پاسداری از محیط زیست و تنوع زیستی استان به صورت شبانه روزی بویژه در روزهای تعطیل در مناطق تحت مدیریت حضور دارند و از محیط زیست استان قاطعانه در مقابل تخریب گران و متخلفان پاسداری می کنند.

سعید شهند، با اشاره به اینکه حفاظت از محیط زیست تعطیل بردار نیست، افزود: یکی از مهمترین شاخصه های حفاظت از محیط زیست تداوم ، یکپارچگی و همیشگی بودن آن است و از این رو محیط بانان و مأموران محیط زیست استان در بیش از ۷۶۰ هزار هکتار از مناطق تحت مدیریت محیط زیست و ۲۰ پاسگاه محیط بانی به صورت شبانه روزی حضور دارند و با انجام مستمر گشت و کنترل و استفاده و بهره گیری از روشهای نوین پایش تصویری کار مهم حفاظت از محیط زیست را بدون وقفه انجام می دهند.

شهند اضافه کرد: جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی مناطق تحت مدیریت، جلوگیری از شکار و صید غیر مجاز، پایش نحوه و چگونگی فعالیت واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی در چهارچوب ضوابط محیط زیستی و درنهایت ارائه آموزشهای محیط زیستی به گردشگران و طبیعت گران در دل طبیعت از جمله فعالیتهای شاخص مستمر، متداوم و شبانه روزی سازمان حفاظت محیط زیست به شمار می رود.

 

 

دیگر خبرها

  • هویت‌سازی جز اولویت‌های آموزش و پرورش برای آینده دانش‌آموزان است
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • آماده‌باش مدیریت بحران برای بارش باران در ۱۸ استان
  • هشدار نارنجی؛ آماده‌باش مدیریت بحران برای ۱۸ استان
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل