Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@05:33:48 GMT

آپارتمان های ۷۰ متری مرکز تهران چند؟

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۶۳۶۱

آپارتمان های ۷۰ متری مرکز تهران چند؟

اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌کار؛ از آنجایی که مناطق مرکز تهران، مناطقی پر‌طرفدار برای متقاضیان خرید مسکن است و دسترسی آسان به اکثر خدمات رفاهی و حمل نقل عمومی را در بر دارد، می‌تواند انتخاب خوبی برای خرید خانه باشد. به همین دلیل این گزارش را به بررسی قیمت واحدهای ۷۰ متری مناطق مرکزی تهران اختصاص داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر قصد سرمایه‌گذاری در مرکز تهران را دارید با بودجه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان، می‌توانید واحد آپارتمانی ۷۲ متری در سهروردی درحالی که ۷ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد را خریداری کنید. اگر بودجه کمتری در اختیار دارید می‌توانید واحدی ۱۳ ساله با متراژ ۷۵ متر و ۲ اتاق خواب را به مبلغی معادل ۲ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمانی ۷۵ متری در جهاد درحالی که ۲۱ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، ارزشی معادل ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان دارد.

برای خرید واحد آپارتمانی ۱۶ ساله در میدان‌ولیعصر با متراژ ۶۹ متر و ۲ اتاق خواب، به سرمایه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

در روز های اخیر واحد آپارتمانی ۱۴ ساله در بلوار کشاورز با متراژ ۷۲ متر و ۲ اتاق خواب، معادل ۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

بودجه لازم برای خرید واحد آپارتمانی ۷۴ متری در امیرآباد که ۳۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، معادل ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.

ارزش واحدی نوساز در یوسف‌آباد با متراژ ۷۲ متر و ۱ اتاق خواب، مبلغی بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان است.

آپارتمانی ۳۰ ساله در فاطمی با متراژ ۷۳ متر و ۲ اتاق خواب، در روز های گذشته با مبلغی معادل ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به فروش رسیده است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مسکن معادل ۳ میلیارد متر و ۲ اتاق خواب واحد آپارتمانی میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۶۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اولین تصویر از آتش‌سوزی شدید یک کارگاه ۲ هزار متری در جنوب تهران

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900268

دیگر خبرها

  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • ببینید | اولین تصویر از آتش‌سوزی شدید یک کارگاه ۲ هزار متری در جنوب تهران
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • یکخوابه‌های تهران قیامت به پا کردند! / رهن کامل آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر چند؟
  • با ۳۰۰ میلیون تومان در کدام محله خانه اجاره کنیم؟
  • چشمه‌ای کیهانی که فضا را با موادی معادل ۵۰ میلیون برابر جرم خورشید آلوده می‌کند
  • رستاخیز یکخوابه ها در تهران / اجاره آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر
  • قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت
  • وقتی می گوئیم چیدمان هوشمندانه داخل خانه دقیقا منظورمان این است!(+تصاویر)