Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، رییس پلیس پایتخت با تشریح جزئیاتی جدید از سرقت صندوق‌های امانات شعبه دانشگاه بانک ملی، اعلام کرد ۳ متهم جدید در این خصوص در کشور همسایه دستگیر شده‌اند که طی این هفته به کشور برگردانده خواهند شد.

سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح کاشف که پیش از ظهر امروز در مقر مرکزی پلیس آگاهی تهران بزرگ برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: در مجموع بیش از ۹۰ کیلوگرم طلا و جواهرات سرقت شده از صندوق‌های امانات بانک ملی از متهمان دستگیر شده کشف شد که تمامی این اقلام به خزانه بانک ملی تحویل داده شد و مسئولان این بانک با هماهنگی دادستانی نسبت به تحویل اموال مسروقه مکشوفه به مالباختگان اقدام خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از دستگیری سه متهم جدید در جریان این پرونده خبر داد و گفت:‌ این سه نفر علاوه بر آن ۱۰نفر دستگیر شده بوده و به تازگی دستگیر  شده‌اند. تحقیقات و بازجویی از این افراد در حال انجام است. همچنین سه متهمی هم که در خارج از کشور و یکی از کشورهای همسایه با همکاری اینترپل دستگیر شده بودند، در هفته جاری به کشور منتقل خواهند شد. در این خصوص رایزنی‌ها بین مقامات دو کشور انجام شده و تشریفات لازم برای استرداد متهمان انجام شده است.

رحیمی درباره اینکه آیا اموال قدیمی نیز در میان کشفیات وجود داشت یا خیر گفت:‌برخی از طلا و جواهرات کشف‌شده بسیار قدیمی هستند و قدمت بالایی دارند.

به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصاویر همه اشیا کشف‌شده در سامانه بانک ملی قرار گرفته و از امروز با حضور نماینده پلیس، نماینده دادستان تهران و نماینده بانک ملی اموال به مردم تحویل داده می‌شود.

کد خبر 684942 منبع: ایسنا برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی بانک ملی سارق - سرقت تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی بانک ملی سارق سرقت تهران دستگیر شده بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۷۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزیزد، سرهنگ "سید رضا صادقیان" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها درهفته گذشته اقدام به اجرای طرح آرامش و پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر از وجود معتادان متجاهر در سطح شهر و روستا‌های حوزه استحفاظی خود کردند.


 صادقیان گفت: اقدامات صورت گرفته پلیس در راستاي اجرای طرح سراسری آرامش در شهر با انجام کار اطلاعاتی منجر به دستگیری قاچاقچی و خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر در کمربندی یزد به تفت و کشف ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک شد.


 فرمانده انتظامی شهرستان تفت در پایان، ضمن خرسندی مردم و شهروندان از اجرای این طرح،  مقابله اثربخش با مقوله مواد مخدر را نیازمند عزم همگانی همه دستگاه‌های مسئول، همچنین مردم و نهادینه سازی مشارکت‌های عمومی در بین اقشار مختلف جامعه دانست.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • کشف ۱۰۳ گرم طلا مسروقه از مخفیگاه مالخر/ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • دستگیری شاهرخ‌خان در تهران | ناگفته های شاهرخ خان در گفت و گو با همشهری آنلاین
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند