Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، اختتامیه گردهمایی مدیران تربیت بدنی، شاهد و ایثارگر و مدیران بین‌الملل دانشگاه‌های سراسر کشور در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران برگزار شد.

در انتهای این گردهمایی و پس از برگزاری کارگروه‌های ۴ المپیاد تابستانه سازمان امور دانشجویان، جعفر رازقی مدیر کل امور دانشجویان بین‌الملل، سید فردین تقی زاده مدیر کل دانشجویان شاهد و ایثارگر و ابراهیم علی دوست مدیر کل تربیت بدنی سازمان به جمع‌بندی مباحث و پاسخ به سوالات شرکت‌کنندگان پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رازقی در اختتامیه این گردهمایی تصریح کرد: با هدف کاهش دغدغه مالی و حضور حداکثری دانشجویان بین‌الملل در المپیاد فرهنگی - ورزشی، هزینه ثبت‌نام برای این دانشجویان رایگان شده است و به ازای حضور هر دانشجو، کمک هزینه‌ای به دانشگاه پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه در این المپیاد ما صرفاً نگاه ورزشی نداریم؛ اظهار کرد: برای ما در المپیاد فرهنگی- ورزشی بحث‌های فرهنگی، هم افزایی و افزایش همدلی از اهمیت بالایی برخوردار است.

رازقی بیان کرد: دانشگاه‌ها باید این موضوع را مدنظر قرار دهند که اگر در برگزاری المپیاد با کمبود دانشجو برای تکمیل یک تیم مواجه شدند، سایر دانشجویانی که در این المپیاد ثبت‌نام کرده‌اند اما تیم آن‌ها به دلیل نبود شرکت کنند به حد نصاب نرسیده است را از حضور در المپیاد محروم نکنند.

مدیر کل امور دانشجویان بین‌الملل در پایان خاطرنشان کرد: در این راستا دانشگاه‌ها می‌توانند با کمک دانشگاه‌های دیگر و یا اداره کل تربیت بدنی تیم تشکیل دهند. همچنین دانشگاه‌ها باید در نظر داشته باشند تا دانشجویان بین‌الملل نیز مانند سایر دانشجویان به امکانات ورزشی و رفاهی دانشگاه‌ها دسترسی کامل داشته باشند.

در ادامه فردین تقی زاده مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان ضمن قدردانی از تلاش مدیران امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها خواستار تلاش موثر و ویژه به منظور مشارکت حداکثری دانشجویان در این المپیاد شد.

وی از جمله اهداف مهم این المپیاد را ضمن پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت ایجاد نشاط، شادابی و پویایی در بین دانشجویان بعد از یک دوره همه گیری ویروس کرونا دانست.

تقی‌زاده افزود: همچنین این المپیاد باعث می‌شود سال آتی را دانشجویان با انرژی بیشتری آغاز نمایند. اگر تعداد متقاضیان شرکت‌کننده در المپیاد دانشجویان شاهد و ایثارگر به گونه‌ای باشد که امکانات دانشگاه‌های میزبان جوابگوی نیاز آن‌ها باشد همه متقاضیان به مرحله کشوری راه می‌یابند.

تقی‌زاده ضمن قدرانی از تلاش و همکاری مدیر کل تربیت بدنی سازمان و همکاران ایشان ابراز امیدواری کرد که دانشگاه‌ها در سال تحصیلی آینده مسابقات درون دانشگاهی و منطقه‌ای را در طول سال تحصیلی برگزار خواهند کرد.

وی در پایان اظهار داشت: دانشگاه‌ها بدون دغدغه مالی نسبت به اعزام دانشجویان به المپیاد اقدام نمایند تا ان شاءالله شاهد یک المپیاد فرهنگی- ورزشی در شان دانشجویان شاهد و ایثارگر باشیم.

پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان، پنجمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان، سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر و اولین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان بین الملل در دو بخش دختران و پسران تابستان سال جاری برگزار خواهد شد.

کد خبر 5519969

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های دانشگاهی یونیورسیاد وزارت علوم تحقیقات و فناوری فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس دوچرخه سواری وزنه برداری مسابقات قهرمانی جهان یحیی گل محمدی تنیس روی میز هندبال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشجویان بین الملل المپیاد فرهنگی امور دانشجویان دانشگاه ها تربیت بدنی تقی زاده مدیر کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۷۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، شانزدهمین آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به صورت سراسری در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: سومین همایش سلامت، حکمت و حکمرانی در بیمارستان فرهیختگان برگزار می‌شود/ یکم اردیبهشت؛ آخرین مهلت ارسال مقالات

به گفته مهسا آل ابراهیم، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و مسئول المپیاد کشوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آزمون غربالگری (مرحله اول انفرادی) شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در ۵ حیطه آموزش پزشکی، مدیریت نظام سلامت، همگرایی علوم پایه، استدلال بالینی و حیطه ی هنر و سلامت، با حضور بیش از ۸۰ نفر از داوطلبان این واحد دانشگاهی، در سالن شهید احدی ساختمان زرگنده برگزار شد.

وی افزود: برگزیدگان حیطه های مختلف آزمون غربالگری دانشگاهی، در خردادماه ۱۴۰۳ به المپیاد کشوری وزارت بهداشت راه خواهند یافت.

آل ابراهیم خاطرنشان کرد: با توجه به درخشش دانشجویان عزیزمان در المپیاد کشوری وزارت بهداشت در سال گذشته، امید آن داریم که امسال نیز به لطف پروردگار با کسب مدال های بیشتر، شاهد اعتلای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، در المپیاد کشوری وزارت بهداشت باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228971 برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی

دیگر خبرها

  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • تجمع بانوان شاهد و ایثارگر در حمایت از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی