Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیم ملی آمریکا و ژاپن در دیداری دوستانه برابر هم به میدان می‌روند.

به گزارش ایران اکونومیست و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال ژاپن، تیم ملی فوتبال ژاپن و آمریکا در دیداری دوستانه قبل از جام جهانی برابر هم به میدان خواهند رفت. تیم ملی ژاپن جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ در دیداری دوستانه که احتمالا در اروپا خواهد بود برابر تیم ملی فوتبال آمریکا قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکا که تاکنون چند دیدار دوستانه برگزار کرده است برای شبیه سازی دیدار با ایران به سراغ ژاپن رفت تا برای این دیدار آماده شود. 

این در شرایطی است که تیم ملی ایران تاکنون یک دیدار برای جام جهانی برگزار کرده که این دیدار در دوحه برابر الجزایر بود که چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم ملی فوتبال آمریکا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال آمریکا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۷۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین،‌ بازیکنان سپاهان به مناسبت تولد میلاد زکی‌پور، برای ورود او به محل تمرین تونل زدند و او را با زد و خورد وارد زمین کردند که البته این بازیکن هم با سرعت بالای خود از بین هم‌تیمی‌هایش فرار کرد تا دچار مصدومیت نشود.

زکی‌پور که دو فصل درخشان را در سپاهان سپری کرده و جزو مهره‌های کلیدی این تیم در سمت چپ خط دفاعی به شمار می‌رود، تجربه تقابل‌های حساسی با این تیم و البته استقلال برابر پرسپولیس را داشته و امیدوار است دوباره در جدال با سرخ‌پوشان موفق کار کند.

مدافع چپ سپاهان که در تقابل‌های قبلی برابر پرسپولیس نمایش درخشانی داشت و جزو گزینه‌های انتقال به این تیم در تابستان گذشته بود، انگیزه زیادی دارد تا یک برد دیگر را همراه با تیمش در بازی روز چهارشنبه به دست بیاورد و برای پنج بازی باقی مانده روحیه بگیرند.

کد خبر 848173 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • تازه‌ترین شواهد از وجود سیاره X در لبه تاریک منظومه شمسی
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد