Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مقاله ابتدا در مورد تبلیغات گوگل و فواید آن برای کسب‌وکار شما صحبت کرده و بعد در مورد بهینه بودن هزینه آن و پاسخ به یک دیدگاه اشتباه (هزینه زیاد تبلیغات گوگل) خواهیم پرداخت .

به گزارش برنا، در مورد تبلیغات گوگل ادز چقدر آگاهی دارید؟ شما هم فکر می‌کنید که هزینه زیادی برای تبلیغات گوگل باید پرداخت کنید؟ و اگر بودجه بالایی ندارید، نمی­توانید از این سرویس استفاده کنید؟

در این مقاله ابتدا در مورد تبلیغات گوگل و فواید آن برای کسب‌وکار شما صحبت کرده و بعد در مورد بهینه بودن هزینه آن و پاسخ به یک دیدگاه اشتباه (هزینه زیاد تبلیغات گوگل) خواهیم پرداخت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبلیغات در گوگل؛ عاملی برای موفقیت در همه انواع کسب‌وکار

در حال حاضر میلیون‌ها کسب‌وکار با مقیاس متفاوت در سراسر جهان از تبلیغات گوگل برای دستیابی به اهداف خود استفاده می‌کنند. شرکت‌ها فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ به‌خوبی می‌دانند "تبلیغات گوگل ادز" یکی از بهترین گزینه‌ها برای ایجاد تنوع در استراتژی تبلیغاتی آن‌ها است. اما آیا این روش برای کسب‌وکارهای متوسط و کوچک نیز مناسب است؟ آیا این شرکت‌ها از پس هزینه‌های گوگل ادز برمی‌آیند؟ در این مطلب این موضوع را با هم بررسی می‌کنیم.

آیا تبلیغ در گوگل ارزش صرف هزینه را دارد؟

پاسخ به این پرسش که آیا تبلیغات گوگل برای کسب‌وکار شما مناسب است یا نه بستگی به این دارد که چقدر سریع می‌خواهید ترافیک را به وب‌سایت خود هدایت کنید. اگر به‌تازگی شروع به کار کرده‌اید، احتمالاً زمان، پول و منابع دیگری را برای راه‌اندازی یک وب‌سایت برای کسب‌وکار خود و دیگر نیازهای کسب‌وکار صرف کرده‌اید، اما هنوز باید افراد را وادار کنید تا شروع به بازدید از وب‌سایت شما کنند.

در واقع کسب‌وکارهای متوسط، کوچک و نوپا با چنین مشکلاتی در تأمین هزینه‌ها مواجه هستند و ممکن است نتوانند هزینه بالایی برای روش‌های تبلیغاتی گران‌قیمت پرداخت کنند. در اینجا است که تبلیغات گوگل به‌عنوان یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش‌های تبلیغات مطرح می‌شود. پیش از بررسی دقیق مبحث هزینه این روش، برخی از مزایای آن را به طور خلاصه با هم مرور می‌کنیم:

تبلیغ در گوگل از طریق یک اکانت مدیریت شده:

تبلیغ در گوگل از طریق یک اکانت مدیریت شده گوگل ادز این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که تمرکز خود را بر روی جامعه مخاطبان هدف کسب‌وکار خود قرار بدهید و روی همه کاربرانی که در سطح نت موجود است سرمایه‌گذاری نخواهید کرد.

هزینه تبلیغ در گوگل:

با تبلیغ در گوگل می‌توانید هزینه‌های تبلیغاتی خود را که برای کمپین­های تبلیغاتی خود مصرف می‌شود مدیریت کرده تا به‌اندازه نیاز و بودجه شما، هزینه مدیریت شود.

بررسی موفقیت کمپین تبلیغاتی:

تبلیغ گوگل از این مزیت برخوردار است که می‌توانید موفقیت و بازدهی آن را در هر ساعت شبانه‌روز بررسی کرده و میزان پیشرفت تبلیغات و کمپین خود، مشتریان و رفتار آن را آنالیز نمایید.

مدیریت به همراه نظارت آسان :

گوگل ادز همچنین ابزارهایی را برای مدیریت و نظارت آسان حساب‌ها به شما ارائه می‌دهد.

تبلیغ در گوگل لزوماً به هزینه بالا نیازی ندارد

ما تبلیغات گوگل را پیشنهاد می‌دهیم زیرا دیگر نیازی به داشتن بودجه تبلیغاتی هنگفت مانند آنچه در تبلیغات رسانه‌های جمعی مرسوم است، ندارید. ازآنجاکه هزینه تبلیغ گوگل به‌ازای هر کلیک پرداخت می‌شود، فقط باید تصمیم بگیرید که چقدر می‌خواهید هزینه کنید. وقتی به آن مبلغ رسیدید، سیستم به طور خودکار اجرای تبلیغات شما را متوقف می‌کند. به‌این‌ترتیب، شرکت‌های نوپا و کوچک نیز می‌توانند نام خود را بدون نیاز به سال‌ها انتظار برای سودآوری، در دنیای وب مطرح کنند.

انعطاف‌پذیری بالای تبلیغ گوگل متناسب با مقیاس کسب‌وکار

به گفته کارشناسان ادستیتو: تبلیغات گوگل روشی مقرون‌به‌صرفه برای کسب‌وکارهایی در هر مقیاس و هر نوع است. این روش به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنند. تبلیغات در گوگل بسیار انعطاف‌پذیر است و می‌توانید هر زمان که بخواهید شروع کنید، متوقف کنید، مکث کنید یا حتی قیمت پیشنهادی خود را تغییر دهید. همچنین مدل قیمت‌گذاری پرداخت هزینه به‌ازای عملکرد یک مزیت فوق‌العاده برای مشاغل کوچک با بودجه بازاریابی محدود است. کافی است برنامه‌ریزی دقیقی برای مدیریت تبلیغات خود با استفاده از یک اکانت اختصاصی گوگل داشته باشید تا بتوانید بهترین بازدهی را برای این روش ایجاد کنید.

قیمت‌گذاری کلمات کلیدی و کنترل هزینه‌های تبلیغ در گوگل

هرچه رقابت در یک کلمات کلیدی بیشتر باشد، هزینه تبلیغات با استفاده از آن بیشتر است؛ بنابراین قیمت‌گذاری کلمات کلیدی می‌تواند تأثیر زیادی بر بودجه‌ای که برای تبلیغات گوگل در نظر گرفته‌اید، داشته باشد. همچنین اگر یک تبلیغ‌کننده با بودجه بسیار بیشتر از شما تصمیم بگیرد قیمت پیشنهادی خود را برای کلمات کلیدی موردنظر شما افزایش دهد، باید بودجه خود را افزایش دهید تا دیگربار در بخش بالای صفحه جستجو ظاهر شوید.

یک ترفند از یک دنیا تجربه در دنیای گوگل ادز

برای کنترل هزینه‌های تبلیغ در گوگل نیازی نیست که شما حتماً روی چنین کلمات کلیدی سرمایه‌گذاری کنید. استفاده از کلمات کلیدی لانگ تیل و کلمات کلیدی منفی برخی از روش‌های کاهش هزینه‌های تبلیغ در گوگل هستند. از سوی دیگر، بهره‌گیری از کلمات کلیدی لانگ تیل که دارای قیمت و رقابت کمتری هستند، باعث می‌شوند شما با تمرکز بیشتری، مخاطبانی باهدف مشخص را به وب‌سایت خود دعوت کنید. این یعنی چنین بازدیدکنندگانی اگرچه از نظر تعداد کمتر باشند اما نرخ تبدیل آن‌ها از بازدیدکننده به خریدار قطعی بیشتر خواهد بود.

ثبت تبلیغات رایگان در گوگل به چه معناست؟

این روزها ممکن است با عناوینی مانند: تبلیغات سایت در گوگل رایگان، تبلیغات در گوگل رایگان و ثبت آگهی رایگان در گوگل در فضای اینترنت روبه‌رو شوید و ممکن است این سؤال برای شما هم پیش‌آمده باشد که مگر تبلیغات رایگان در گوگل هم امکان‌پذیر است؟ به نقل از ادستیتو در یک جواب کوتاه باید بگوییم "بله"، اما درعین‌حال باید بدانید منظور از تبلیغ رایگان سایت در گوگل، استفاده از کد پروموشن یا ووچر گوگل ادز است. این کد دارای یک اعتبار اولیه است که فقط به افرادی تعلق می‌گیرد که نخستین‌بار یک اکانت گوگل ادز ایجاد و یک کمپین تبلیغاتی را راه‌اندازی کرده باشند.

یک روش دیگر دریافت این کد، دریافت آن از پارتنرهای رسمی گوگل مانند ادستیتو است. گوگل ادز به دلیل ارتباطات کاری بالا با این مجموعه‌ها تعدادی کد پروموشن برای تبلیغات رایگان گوگل در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. بااین‌حال این کدها نیز فقط به افرادی تعلق می‌گیرد که نخستین‌بار یک کمپین تبلیغاتی در گوگل ادز راه‌اندازی می‌کنند.

خرید اکانت‌های تبلیغات گوگل از ادستیتو

تبلیغات در گوگل دارای این مزیت است شما می‌توانید آن را متناسب با فضا، نیازها و بودجه تبلیغاتی کسب‌وکار خودتنظیم کنید؛ بنابراین این یکی از منعطف‌ترین روش‌های تبلیغات با بازدهی قابل تجزیه‌وتحلیل و اندازه‌گیری است. درصورتی‌که تمایل به استفاده از این روش تبلیغاتی دارید، پیشنهاد اول ما به شما ادستیتو است.ادستیتو یکی از شرکت‌های معتبر و فعال در ارائه خدمات تبلیغ در گوگل و فروشنده اکانت‌های گوگل ادز در ایران است. این مجموعه همچنین بالاترین سطح اعتبار کد پروموشن را به مشتریان خود ارائه می‌دهد که امکان ثبت رایگان آگهی در گوگل را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای بهره‌مندی از این خدمات و دریافت خدمات مشاوره کافی است از طریق کانال‌های ارتباطی ذکر شده در سایت با کارشناسان مجرب ادستیتو تماس برقرار کنید.

انتهای پیام/

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبلیغات گوگل تبلیغات در گوگل تبلیغ در گوگل برای کسب وکار تبلیغات گوگل کلمات کلیدی هزینه ها گوگل ادز وب سایت شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۸۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، اپل دوباره مذاکرات با اوپن ای آی برای استفاده از فناوری هوش مصنوعی مولد این شرکت در برخی ویژگی های جدیدی که در سری آیفون امسال معرفی می شود را آغاز کرده است.

به گفته منابع آگاه از امر، ۲ شرکت مذاکرات درباره شرایط توافقنامه و شیوه یکپارچه سازی ویژگی های اوپن ای آی در iOS۱۸(آپدیت آتی سیستم عامل آیفون) را آغاز کرده اند. نشریه بلومبرگ ماه گذشته از مذاکرات اپل برای دریافت مجوز چت بات جمینی گوگل برای قابلیت های جدید آیفون خبر داده بود.

اپل هنوز مشخص نکرده از محصول کدام شرکت در آیفون جدید استفاده می کند و به طور دقیق تر با هر دو شرکت اوپن ای آی و گوگل به توافق می رسد یا یکی از شرکت ها را به طور کامل انتخاب می کند. اپل در راه اندازی هوش مصنوعی که بتواند مانند انسان به سوالات پاسخ نوشتاری یا گفتاری دهد، عقب تر از رقبایی مانند مایکروسافت و گوگل است که هم اکنون این فناوری را در محصولات خود یکپارچه می کنند.

تیم کوک مدیر ارشد اجرایی اپل در فوریه اعلام کرد به میزان قابل توجهی در هوش مصنوعی سرمایه گذاری می کند و برنامه های خود برای استفاده از این فناوری را اعلام خواهد کرد.

کد خبر 6089873 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • واکنش معاون علمی به واگذاری سهام برخی کسب و کارهای دیجیتال
  • تبلیغ جالب کفش ورزشی آمریکایی‌ (فیلم)
  • درآمد میلیون دلاری شبکه‌های ماهواره‌ای از سینمای ایران! چرا و چگونه؟!
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • رئیس جامعه دندانپزشکی ایران : هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست ؛ درآمد مردم کم است
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • «هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است»
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست