Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@04:33:12 GMT

داستان قهر امباپه با تیم ملی فرانسه چه بود؟

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۹۰۶۴

داستان قهر امباپه با تیم ملی فرانسه چه بود؟

جو ورزشگاه‌ها بی‌رحمانه است به طوری که بازیکنی در سطح امباپه نیز ممکن است از فرط ناراحتی به خاطر انتقادات، برای همیشه تیم ملی را کنار بگذارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، نوئل لو گرات، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه فاش کرد که کیلیان امباپه پس از از دست دادن پنالتی خود در برابر سوئیس در یورو ۲۰۲۰ آماده خداحافظی از عرصه رقابت‌های ملی و حضور در تیم ملی فرانسه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوق ستاره تیم ملی فرانسه و باشگاه پاری سن ژرمن در یورو ۲۰۲۰ یک پنالتی مقابل تیم ملی سوئیس از دست داد و به این خاطر بسیار ناراحت بود. پنالتی که امباپه از دست داد باعث حذف تیم ملی فرانسه از رقابت یورو شد. پس از فرصت سوزی امباپه بود که انتقادات بسیاری به سوی او روانه شد.

با وجود تمام دستاوردهایی که او برای باشگاه و کشورش به دست آورده است، همچنان جو ورزشگاه‌ها و فضای حاکم بر فوتبال سرد و بی‌رحمانه است به طوری که بازیکنی در سطح امباپه نیز ممکن است از فرط ناراحتی به خاطر انتقادات، برای همیشه تیم ملی را کنار بگذارد.

لو گرات در مورد امباپه گفته است: بعد از یورو با او ملاقات کردم، احساس می‌کرد که فدراسیون پس از پنالتی از دست رفته در مقابل انتقادات از او دفاع نکرده است. به مدت پنج دقیقه در دفتر من همدیگر را ملاقات کردیم. او عصبانی بود و دیگر نمی‌خواست برای تیم ملی فرانسه بازی کند. البته واضح است که او کاملاً جدی نبوده اما به هر حال در این رابطه فکر کرده بود.

رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه افزود: برای یک بازیکنی همچون امباپه که ذهنیت برنده دارد، حذف شدن بسیار دردناک است.. همه ما از حذف بسیار ناامید شده بودیم و امباپه هم از این قاعده مستثنی نبود. او خیلی مورد توجه رسانه‌ها قرار دارد. همه این مسائل روی یک بازیکن اثر گذار هستند.

مهاجم پاری سن ژرمن اکنون ۵۷ بازی ملی برای فرانسه انجام داده و در این مدت ۲۷ گل برای کشورش به ثمر رسانده است. اما او در اکتبر ۲۰۲۱ اعتراف کرد که اگر به عنوان یک مشکل برای تیم دیدیه دشان در نظر گرفته شود، آماده کناره‌گیری از رقابت‌های ملی است: مهمترین چیز تیم ملی فرانسه است و اگر تیم ملی فرانسه بدون من خوشحال‌تر باشد، من می‌روم.

از آن زمان مدت زیادی گذشته اما رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه احساس می‌کند اشاره داستان تراژیک امباپه پس از یورو می‌تواند کمی ذهنیت‌ها را درباره این بازیکن تغییر دهد. امباپه و فرانسه هم اکنون برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در جام جهانی برای شروع این مسابقات در قطر روزشماری می‌کنند.

کد خبر 583226

منبع: ایمنا

کلیدواژه: امباپه فرانسه تیم ملی فوتبال فرانسه یورو ۲۰۲۰ رقابت های یورو 2020 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم ملی فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۹۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان حذف معافیت مالیاتی باشگاه‌های ورزشی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اخذ مالیات بر ارزش افزوده از فعالان ورزشی در حالی رقم خورده است که طبق اصل ۳ قانون اساسی آموزش و پرورش و تربیت بدنی باید به صورت رایگان در اختیار عموم مردم قرار بگیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید
  • ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو
  • داستان نامگذاری خلیج فارس + فیلم
  • اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند
  • اسیر در دیوار زرد: اینجا دارم هدر می‌روم!
  • (ویدئو) خلاصه بازی دورتموند ۱ - ۰ پاری‌سن‌ژرمن؛ ناکامی امباپه در عبور از دیوار زرد
  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • داستان حذف معافیت مالیاتی باشگاه‌های ورزشی
  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند