Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@03:07:27 GMT

قالیباف برای اصلاح مالیات قول شرف داد!

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۹۵۴۸

رئیس مجلس گفت:من به شما قول شرف می‌دهم در حوزه مالیات آنقدر پای کار شما بایستیم و مالیات کسانی که در حوزه تولید هستند را آنقدر به حداقل می رسانیم که سود شما از تولید اقتصادی شود و سود شما نسبت به کسانی که پول و سرمایه دارند اما کار نمی کنند بیشتر شود ولی بپذیرد که باید جلوی سوداگران را بگیریم. ناطقان: محمد باقر قالیباف امروز در جمع فعالان اصناف کشور گفت: معتقدیم که امروز جنگ ما جنگ اقتصادی است و اکنون شما رزمنده ما در این جنگ هستید و مطمئن باشید که ما از شما و هرکس که در جنگ اقتصادی رزمنده ملت ایران است پشتیبانی و پادویی می‌کنیم و نیز انتظار داریم شما هم در این جنگ شمشیر بزنید و دشمنان را ناامید کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: من به شما قول شرف می‌دهم در حوزه مالیات آنقدر پای کار شما بایستیم و مالیات کسانی که در حوزه تولید هستند را آنقدر به حداقل می رسانیم که سود شما از تولید اقتصادی شود و سود شما نسبت به کسانی که پول و سرمایه دارند اما کار نمی کنند بیشتر شود ولی بپذیرد که باید جلوی سوداگران را بگیریم.

این خبر تکمیل می شود

منبع: ایسنا برچسب ها: رئیس مجلس ، قالیباف ، اصلاح مالیات ، قول شرف

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رئیس مجلس قالیباف اصلاح مالیات قول شرف سود شما قول شرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۹۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  دیانی گفت : چنانچه مؤدیان مالیاتی، اظهارنامه پیش‌فرض مالیات بر ارزش‌افزوده زمستان سال ۱۴۰۲ را تا بیست و دوم اردیبهشت‌ماه سال جاری اصلاح، تکمیل و مسترد کنند، از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرائم موضوع ماده (۳۷) و بند (ب) ماده (۳۶) قانون مالیات بر ارزش‌افزوده مصوب دوم خردادماه ۱۴۰۰ تا سقف جرائم متعلق به مالیات و عوارض ابرازی، برخوردار می‌شوند.

 

دیگر خبرها

  • قوه قضاییه به دنبال اصلاح رویه‌ها در برخورد با فعالان اقتصادی
  • ایجاد عدالت و شفافیت اقتصادی هدف لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم
  • انتقاد طلافروشان به ثبت موجودی در سامانه جامع تجارت است
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • علی جدی در گفت و گو با قدس: معافیت مالیاتی سرمایه گذاری در مناطق محروم باید حداکثری باشد
  • علی جدی در گفت و گو با قدس: مجلس باید مالیات بر درآمد در مناطق محروم را کاهش دهد
  • مردم در مقابل سرمایه گذاری در بخش تولید باید مطمئن باشند سود تضمینی دریافت می کنند
  • اکسپو وعده صادق ۲ بود/ لزوم اصلاح رفع تعهد ارزی از ۳ کشور همسایه
  • اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولید در راستای تحقق شعار سال