Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@11:00:44 GMT

وحید یامین پور دبیر شورای عالی جوانان شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۰۳۹۰

وحید یامین پور دبیر شورای عالی جوانان شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با نظر به مراتب تعهد و سوابق شایستگی و به پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان، دکتر وحید یامین‌پور را به عنوان «دبیر شورای‌عالی جوانان» منصوب کرد.

بر این اساس و با توجه به ضرورت توجه جدی‌تر به مسائل جوانان و فراهم نمودن زمینه اثرگذاری بیشتر، جایگاه دبیرخانه شورای عالی جوانان ارتقاء یافته و به زیرمجموعه نهاد ریاست جمهوری انتقال می‌یابد تا با اختیارات و ظرفیت بیشتر پیگیر مسائل مربوط به حوزه جوانان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احیای دبیرخانه شورای عالی جوانان و فعال کردن ظرفیت دستگاه‌های اجرایی عضو این شورا، ایفای نقش نمایندگی شورا در مراکز و مجامع مربوط به جوانان و ارتقای نقش و جایگاه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان بخشی از انتظارات رئیس جمهور از دبیر شورای‌عالی جوانان است.

متن حکم انتصاب دبیر شورای‌عالی جوانان به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر وحید یامین‌پور

در اجرای بند (۱۰) ماده (۴) اساسنامه شورای عالی جوانان مصوب ۶ مرداد ۱۳۷۱شورای عالی انقلاب فرهنگی و با عنایت به پیشنهاد وزیر محترم ورزش و جوانان، نظر به مراتب تعهد و سوابق شایسته جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «دبیر شورای‌عالی جوانان» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به «عدالت‌محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم‌داری»، «پا کدستی و فسادستیزی»، «قانون‌مداری»، «مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی» و با هدف فراهم نمودن زمینه‌های رشد و مشارکت مؤثر جوانان در عرصه‌های مختلف کشور؛ ضمن بهره‌گیری مطلوب از کلیه امکانات و ظرفیت‌های موجود در تحقق اهداف دولت و حل مسائل و مشکلات جوانان مجدانه کوشا باشید.

موارد زیر از اهم انتظارات این جانب است:

- احیای دبیرخانه شورای عالی جوانان و فعال کردن ظرفیت دستگاه‌های اجرایی عضو این شورا

- تنظیم و برگزاری جلسات شورای عالی جوانان و پیگیری و نظارت بر حسن اجرای مصوبات آن

- ایفای نقش نمایندگی شورا در مراکز و مجامع مربوط به جوانان

- ارتقای نقش و جایگاه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان

- نظارت بر عملکرد ستادهای ساماندهی امور جوانان در استانها

- ارتباط مؤثر با اقشار مختلف جوانان سراسر کشور در راستای کشف ظرفیت‌ها و استعدادهای جوانان در حل مسائل کشور

کلیه دستگاه‌ها موظف به همکاری با جناب‌عالی در چارچوب مأموریت‌های محوله و ارائه گزارش‌های مربوطه می‌باشند.

توفیقات روزافزون آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، خدمت‌رسانی به مردم بالاخص قشر جوان، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند سبحان مسألت می‌نمایم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: ايسنا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وحید یامین پور دبیر شورای عالی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۰۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم نظام اسلامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، امام جمعه شهرکرد گفت: مسئله شعار سال نشان از حضور مردم در عرصه‌های مختلف دارد، اما گاهی گلایه‌هایی در مورد مطرح نکردن مطالبات مردم مطرح می‌شود که باید شورا‌ها واقعیات را مطرح کنند، همچنین مسئولان نسبت به شورا‌ها عنایت لازم را داشته باشند تا با همدلی و همکاری مشکلات مردم رفع شود.
حجت السلام والمسلمین نکونام با اشاره به روز معلم و شهادت شهید مطهری، افزود: شهید مطهری الگوی تمام عیار، شخصیتی جامع، موثر و مفید برای جامعه به ویژه فرهنگیان است، امروز فرهنگیان با انگیزه در صحنه حاضرند، اما ضرورت‌ها بیش از پیش است.
وی گفت: تربیت نسل جوان و نوجوان، جهت‌دهی فکری، اخلاقی، علمی و ایمانی آنها کاری است که عمده آن در آموزش و پرورش و به دست معلمان شکل می‌گیرد که باید انگیزه لازم در معلمان ایجاد شود کما اینکه خلاء‌هایی وجود دارد که باید رفع شوند، بنابراین معلمان باید با انگیزه کافی تربیت نسل جوان و نوجوان را مفید و کارا انجام دهند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نماز جمعه پایگاه مردمی است، تصریح کرد: سخن اصلی در این پایگاه‌ها سخن مردم است، مواضع امام جمعه از مواضع رهبری اخذ می‌شود و باید خط مشی رهبری دنبال شود، در مواضع مقام معظم رهبری مطالبات مردم بیان می‌شود به گونه‌ای که ائمه جمعه باید حرف دل مردم را بیان کنند و باید اجازه دهند با رعایت موازین، اخلاق و حفظ حریم و حرمت مسئولان مطالبات بیان شود و با سعه صدر پیگیر و شنوای مطالبات مردم باشند.

دیگر خبرها

  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • ۱۲۷ هزار نفر عضو شورا در کشور وجود دارد
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • ضرورت افزایش ظرفیت پزشکی در سال ۱۴۰۳
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • راه سنجش موفقیت هر مجموعه مشارکت مردم در فعالیت‌های آن است
  • شورا‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم نظام اسلامی
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است