Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@06:21:39 GMT

خشک شدن خلیج گرگان هستی استان گلستان را تهدید می‌کند

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۱۴۸۵

خشک شدن خلیج گرگان هستی استان گلستان را تهدید می‌کند

استاندار گلستان گفت: با دستورات قاطع رئیس جمهور در سفر به گلستان، لایروبی و احیای خلیج گرگان روند مناسبی دارد و خواستار حمایت بیشتر برای تسریع در انجام کار هستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی محمد زنگانه در دیدار با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهارداشت: خشک شدن خلیج گرگان، هستی استان گلستان و استان‌های همجوار را تهدید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با دستورات قاطع رئیس جمهور در سفر به گلستان، لایروبی و احیای خلیج گرگان روند مناسبی دارد و خواستار حمایت بیشتر برای تسریع در انجام کار هستیم.

زنگانه گفت: طرح طبیعت‌گردی و گردشگری جزیره آشوراده که همه مجوزهای لازم را اخذ کرده و نیازمند تصویب در شورای عالی معماری و شهرسازی است، با مشکلاتی مواجه شده و نیازمند حمایت و پشتیبانی این وزارتخانه جهت تبیین اهمیت طرح برای تصویب و اجرای آن هستیم.

واشنگتن‌پست: 3 قایق ایرانی به دو کشتی آمریکایی در خلیج فارس نزدیک شدندسخنگوی نیروهای مسلح: پرواز بمب‌‌افکن‌های آمریکا بر فراز خلیج فارس نمایشی بودطرح تامین آب روستاهای شمال بندرعباس از آب شیرین‌کن خلیج فارس در مرحله نهایی است

استاندار گلستان اظهار کرد: از حمایت شما برای اختصاص مبلغ 100 میلیارد تومان در پایان سال گذشته برای تکمیل زیرساخت های استان قدردانی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: از همین محل، آسفالت راه دسترسی به ساحل چارقلی، تکمیل زیرساخت برای دسترسی به آبشار زیارت و چند پروژه گردشگری دیگر در حال انجام است.

انتهای پیام/581/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خلیج گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۱۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات تست هدف قرار دادن ناوهواپیمابر

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 30 موشک ضدکشتی «خلیج فارس»، یک موشک شبه‌بالستیک تک‌مرحله‌ای سوخت جامد با بردی تقریباً ۳۰۰ کیلومتری است و می‌تواند سر جنگی ۶۵۰ کیلوگرمی را با خود حمل کند. «خلیج فارس» که بر پایه‌ موشک «فاتح-۱۱۰» ساخته شده، به سامانه‌ هدایت با قابلیت «گریز از رهگیری» مجهز است. لحظه تست این موشک برای هدف قرار گرفتن مدل ناو هواپیمابر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • لحظات تست هدف قرار دادن ناوهواپیمابر
  • حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • کاهش بافت فرسوده گرگان با افزایش نوسازی
  • واگذاری «استقلال» به هلدینگ خلیج فارس با عدل و انصاف سازگار نیست
  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان
  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد