Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، در چهارمین سالگرد بازی ایران و اسپانیا در جام‌جهانی ۲۰۱۸، خیلی‌ها از زوایای مختلف به این بازی پرداختند. ما آن شب تنها با یک گل به ماتادورها باختیم که بسیاری این نتیجه را ارزشمند و تاریخی می‌دانند. برخی هم البته اعتقاد دارند سرمربی اسپانیا ۲ روز قبل از مسابقات عوض شده بود و این تیم تنها پیروزی‌اش در جام‌جهانی را برابر ایران به‌دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالکیت توپ هم ۷۸به ۲۲بود که چیز غریب و کم‌نظیری است. فارغ از این مناقشات ابدی اما، نکته بامزه داستان به پست اینستاگرامی کی‌روش در مورد این بازی مربوط می‌شود. او در حالی به تمجید از عملکرد ۴ سال پیش تیمش پرداخت که در این مدت ۲ تیم عوض کرده. کسی چه می‌داند؛ شاید هم این یادآوری، بی‌ارتباط با شایعات مربوط به بازگشت او نباشد!

اما از طرف دیگر به نقل از الخلیج، ایهاب جلال جایگزین کی‌روش در تیم ملی فوتبال مصر نتایج ناامید کننده‌ای به دست آورده است و همین باعث شده تا فدراسیون فوتبال مصر دوباره به انتخاب کی‌روش ابراز علاقه نشان دهد. محمد شبانه خبرنگار مصری نزدیک به کارلوس کی روش اعلام کرد که این مربی پرتغالی بازگشت به تیم ملی فوتبال مصر را رد کرده و اعلام کرده است که دیگر چیزی برای ارائه به تیم ندارد و به همین خاطر با تشکر از فدراسیون اعلام کرده که دوباره به نیمکت مصر برنخواهد گشت. این خبرنگار مصری تاکید کرد که کی‌روش می‌خواهد تجربه جدیدی داشته باشد و قصد خداحافظی از دنیای مربیگری را ندارد.

کد خبر 685145 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها خبر مهم کارلوس کی‌روش

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم کارلوس کی روش کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۴۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است

سرمربی موقت تراکتور گفت: فلسفه فوتبال ما مثل فولاد خوزستان، ارائه بازی تهاجمی و تماشاگر پسند است.

به گزارش ایسنا، حمید مطهری در نشست خبری قبل از بازی با فولاد خوزستان، اظهار کرد: ابتدا از اهالی رسانه استان خوزستان، بابت عدم حضور در نشست خبری پیش از بازی به دلیل ساعت پرواز تیم، عذرخواهی می‌کنم. احترام زیادی برای رسانه‌ها قائل هستم.

او ادامه داد: بازی تراکتور و فولاد خوزستان برای تیم میزبان بسیار مهم و حیاتی است و قطعاً تیم حریف هجومی بازی می‌کند. ما هم باید هوشیار بوده و با انضباط بازی کنیم. البته مطمئن باشید تیم تراکتور هم بازی تدافعی انجام نخواهد داد و فلسفه ما ارائه بازی تهاجمی و هوادار پسند است. 

سرمربی موقت تراکتور افزود: فردا برای دفاع از اعتبار خود فوتبال بازی می‌کنیم و نیم نگاهی نیز به ارتقای جایگاه‌مان در جدول لیگ برتر داریم. دیدار فولاد خوزستان و تراکتور، بازی زیبایی می‌شود و تماشاگران از تماشای آن لذت خواهند برد.

مطهری درباره انتخاب بیژن حیدری به عنوان داور مسابقه با فولاد، تصریح کرد: دکتر بیژن حیدری از داوران باتجربه و کم اشتباه فوتبال کشورمان است و انشالله قضاوت خوبی را مثل همیشه از ایشان ببینیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: فوتبال «بکش زیرش» را بازی نمی‌کنم/ داریم یک تیم می‌سازیم
  • مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان
  • پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد