Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

درحالیکه آمریکا با اپیدمی گسترده خشونت‌های مسلحانه و کشتار روبرو است، نمایندگان سنای آمریکا روز سه‌شنبه توانستند بر روی یک لایحه برای کنترل سلاح به توافق برسند. هرچند این اصلاحات حداکثری نیست، اما توانسته در میان جامعه مدنی آمریکا برای جلوگیری از کشتار با سلاح امیدواری ایجاد کند.

به گزارش فرانس ۲۴؛ به نظر می‌رسد لایحه کنترل سلاح از هر دو حزب دمکرات و جمهوریخواه حمایت می‌شود تا هفته آینده برای امضا به روی میز بایدن برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه سناتور‌های دو حزبی در ۱۲ ژوئن بر روی چارچوبی به توافق رسیدند که شامل بررسی‌های پیشینه برای خریداران زیر ۲۱ سال و بودجه برای برنامه‌های سلامت روان و ایمنی مدارس می‌شود.

این طرح همچنین خواستار تامین مالی برای تشویق ایالت‌ها به اجرای قوانین «پرچم قرمز» برای حذف سلاح گرم از لیست خرید افرادی است که تهدید محسوب می‌شوند.

آخرین قانون مهم کنترل اسلحه فدرال در سال ۱۹۹۴ تصویب شد که ساخت تفنگ‌های تهاجمی را برای استفاده غیرنظامی ممنوع می‌کرد. اما یک دهه بعد این قانون منقضی شد و از آن زمان تاکنون علیرغم اینکه میانگین روزانه تیراندازی‌های جمعی در سال جاری به ۱۱ مورد افزایش یافته، هیچ تلاش جدی برای اصلاحات صورت نگرفته است،

منبع: شفقنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آمریکا لایحه کنترل سلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۴۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظره آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها درباره بمب اتم ایرانی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 کارشناسان اسرائیلی و آمریکایی در مناظره‌ای به بحث درباره برخورداری یا عدم برخورداری ایران از سلاح هسته‌ای پرداختند. در بخشی این مناظره کارشناس آمریکایی خطاب به طرف صهیونیست گفت: « ما می دانیم که اسرائیل 90 کلاهک هسته ای دارد، خیلی هم بی دفاع نیست و زرادخانه بزرگی دارد... چرا اسرائیل جنگ افزار هسته ای دارد؟ اگر می خواهید ایران سلاح هسته ای نداشته باشد باید به این فهم برسید که تنها شما نمی توانید جنگ افزار هسته ای داشته باشید...» بخش کلیدی این مناظره دیدنی را با زیرنویس فارسی تماشا می‌کنید.

دیگر خبرها

  • مقامات آمریکایی: اسرائیل در کنترل گذرگاه رفح از خط قرمز بایدن عبور نکرد
  • نامه تهدیدآمیز 12 سناتور آمریکایی به دیوان بین المللی کیفری/ به مقامات اسرائیل گیر بدهید خدمت تان می رسیم!
  • مناظره آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها درباره بمب اتم ایرانی
  • پیامدهای تسلط رژیم صهیونیستی بر محور فیلادلفیا در پی تجاوز به رفح
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • اردن: نتانیاهو توافق آتش بس را به خطر می اندازد
  • مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!
  • روسیه این سلاح حساس آمریکایی را به ایران فرستاده
  • آشنایی با سیستم مرموز چشم پنتاگون در مدار زمین | از ردیابی تا کشتار موشک‌ها! +تصویر
  • فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!