Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این پیام که نسخه‌ای از آن روز چهارشنبه دراختیار ایرنا قرار گرفت، آمده‌است: اصناف یکی از  ارکان مهم اقتصاد کشور و از بزرگ ترین و موثرترین شبکه‌های مردمی فعال در نظام تولید و توزیع کالا و خدمات و بنا به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) از بازوان اصلی انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند.

پیام حاکیست: قشری مومن، انقلابی و با بصیرت که در  مقاطع مختلف حیات پربرکت انقلاب شکوهمند اسلامی و در سخت ترین شرایط اقتصادی کشور چه در دوران جنگ تحمیلی و چه در شرایط تحریم‌های ظالمانه، دست از کار و تلاش و خدمت به مردم برنداشته و علیرغم همه مشکلات و سختی‌ها، همیشه پشتیبان توانمند و حامی دلسوزی برای نظام و انقلاب اسلامی بوده و هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیام ادامه یافته‌است: "روز ملی اصناف،" فرصت شایسته‌ای برای معرفی و به تصویر کشیدن نقش، اهمیت و جایگاه واقعی اصناف در جامعه و ارج نهادن به زحمات و خدمات ارزشمند تلاش گران این عرصه است.

در این پیام آمده‌است: فرصت را مغتنم دانسته، فرارسیدن روز اصناف را به همه تلاش گران این عرصه و  کسبه زحمتکش و فهیم استان در بخش‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی تبریک عرض نموده و از مشارکت، تعامل و همراهی قابل تقدیر این قشر در صحنه‌ها و عرصه‌های مورد نیاز به ویژه همراهی‌ها و پشتیبانی‌های تعیین کننده در زمینه اجرای طرح مردمی سازی و عادلانه کردن یارانه ها به عنوان یکی از مهم ترین برنامه های اقتصادی دولت انقلابی، تشکر می‌کنم.

پیام ادامه یافته‌است: توفیقات روزافزون همگی آنان را در مسیر تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت به زائرین و مجاورین حرم مطهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران از درگاه ایزد منان مسألت دارم.

برچسب‌ها قم اصناف استانداری قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم اصناف استانداری قم قم اصناف استانداری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۶۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، متن پیام یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز شوراها به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

وَ اَمرُهُم شُوری بَینَهُم

اصل ایجاد شوراهای اسلامی شهر و روستا در قانون اساسی، نشان‌دهنده اهتمام نظام جمهوری اسلامی ایران به مجموعه متنوع فکرها، مشورت‌ها و دیدگاه‌ها در اداره امور کشور است و این موضوع، نقطه مقابل نظام‌های ارتجاعی و استبدادی است.«مقام معظم رهبری» 

انقلاب شکوهمند مردم ایران پایه گذار نظامی شد که به عنوان جمهوری اسلامی بر تصمیم، نقش و قدرت مردم استوار شده و شوراهای مردمی به لطف این نظام شکوهمند، قوت و استحکام بی سابقه و تاریخی یافته و اراده مردم در قالب شوراهای گوناگون به ویژه شوراهای روستایی و شهری محقق شده است.

نهم اردیبهشت هر سال که در تقویم رسمی کشور به عنوان روز "شوراها" نامگذاری شده، یادآور مردم سالاری دینی و نقش بارز مردم در تعیین آینده و سرنوشت شهر و روستا بوده تا بر اساس آنچه در قانون اساسی آمده است بتوانند سرنوشت خود را به دست خویش رقم بزنند.

"شوراها" از یک سو بر آمده از خواست و اراده مردم هستند و از سوی دیگر زمینه ساز حضور فعال و پرثمر مردم در اداره امور شهر و روستا بوده و در طی چندین دوره فعالیت‌، این نهاد مردمی به پشتوانه سرمایه‌های اجتماعی و تخصصی که پیدا کرده جایگاه ویژه‌ای را در تحولات ساختاری و خدمت رسانی به جامعه بدست آورده است.

مشورت و همفکری از موضوعات مهمی است که در قرآن مجید و دین مبین اسلام بر جایگاه آن تأکید شده و از این روی، روز "شوراها" فرصتی است تا از تلاش‌های ارزنده و فعالیت‌های ثمر بخش این نهاد انقلابی که همواره در پی احقاق حقوق و توسعه و آبادانی شهرها و روستاها گام برداشته‌اند قدردانی شود.

بر خود لازم می‌دانم این روز مبارک را به تمامی اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر استان خراسان رضوی که در این جایگاه، خدمتگزار مردم منطقه خویش هستند تبریک عرض نموده و سربلندی و توفیق بیش از پیش همه اعضای خدوم شوراها را از خداوند متعال مسئلت نمایم.

دیگر خبرها

  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد
  • ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید