Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوشنبه ۳۰ خرداد ماه، طی مراسمی در هتل اسپیناس پالاس مراسم آغاز همکاری سردار آزمون به‌عنوان سفیر برند فروشگاه‌های هفت با حضور مدیران گروه اقتصادی گلستان و نمایندگان رسانه‌ها و مهمانان ویژه برگزار شد.

سردار آزمون ۲۸ ساله ستاره فوتبال ایران است که در پست مهاجم برای تیم‌های معتبری همچون بایرن لورکوزن آلمان و تیم ملی ایران بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اکنون بهترین گلزن در ترکیب تیم ملی ایران است و سومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی ایران نیز به شمار می‌رود.

ویژگی‌های فردی و شخصیت حرفه‌ای آزمون، مدیران فروشگاه‌های زنجیره‌ای هفت را به این باور رساند تا در آستانه جام جهانی او را به‌عنوان سفیر برند هفت، که از شرکت‌های جوان، مدرن، چابک و روبه‌رشد گروه اقتصادی گلستان است، انتخاب کنند تا شایستگی‌های سردار بازتاب‌دهنده خصوصیات متفاوت، حرفه‌ای و برتر فروشگاه‌های زنجیره‌ای هفت در صنعت رو به پیشرفت خرده‌فروشی در ایران باشد.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای هفت از سال ۱۳۹۳ با هدف استانداردسازی و مدرن‌سازی شبکه خرده فروشی در کشور آغاز به کار نمود، تا به پشتوانه تجهیزات لجستیکی به روز، نیروی انسانی متخصص و طراحی حرفه‌ای فروشگاه‌ها، با کیفیت‌ترین محصولات را با به صرفه‌ترین قیمت به ایرانیان ارائه دهد تا آنچه شایسته مردم ایران است در اختیارشان قرار دهد و اصل مشتری‌محور را به درستی رعایت کند. در این راستا این شرکت با دارا بودن زیر ساخت‌های لجستیکی پیشرفته خود، طرح توسعه را در سرتاسر کشور در سه سطح فروشگاهی تخفیفی، سلامت، توریستی و VIP در برنامه سال ۱۴۰۱ خود به عنوان محوری‌ترین موضوع قرارداده است.

 فروشگاه‌های هفت که استراتژی‌های اصلی خود را بر محورهای ارتقای سطح زندگی و رفاه مستمر مردم ایران و ارتقای مستمر قابلیت اعتماد ملی بنا نهاده است، انتخاب سردار آزمون را به‌عنوان ستاره‌ای ملی، محبوب و روبه‌رشد مورد توجه قرار داده است، چرا که همواره در تلاش برای روزآمدی و پیشرفت بوده است.

حال در سال برگزاری بیست‌ودومین دوره جام جهانی فوتبال با آرزوی موفقیت تیم ملی ایران در این رقابت‌ها سردار آزمون در کنار برند هفت جلوه‌ای تازه و متفاوت را برای مردم و مشتریان جدید و وفادار هفت به ارمغان خواهد آورد که تاکیدی خواهد بود بر پویایی، تخصص، محبوبیت و رو به رشد بودن برند هفت.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

برچسب‌ها تیم ملی ایران جام جهانی فوتبال رپرتاژ آگهی فروشگاه‌های زنجیره‌ای هفت سردار آزمون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران جام جهانی فوتبال رپرتاژ آگهی تیم ملی ایران جام جهانی فوتبال رپرتاژ آگهی فروشگاه های زنجیره ای هفت سردار آزمون فروشگاه های زنجیره ای هفت تیم ملی ایران سردار آزمون فروشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۷۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزن فرهنگی جدید ایران در کاراکاس فعالیت خود را آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی فرامرزی به عنوان رایزن جدید ایران در کاراکاس امروز شنبه هشتم اردیبهشت با حضور سفیر ایران در محل سفارت فعالیت‌های فرهنگی خود را آغاز کرد.

در این مراسم حجت الله سلطانی سفیر ایران در کاراکاس بر اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و همکاری با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تاکید کرد.

فرامرزی نیز به تشریح برنامه‌های خود در اداره رایزنی پرداخت و ابراز امیدواری کرد در دوره خود از هیچ تلاشی در جهت ارتقای روابط فرهنگی میان تهران و کاراکاس فروگذار نخواهد کرد.

کد خبر 6090220 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • رایزن فرهنگی جدید ایران در کاراکاس فعالیت خود را آغاز کرد
  • معرفی چهار زنجیره تولید چهارمحال‌وبختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • لاکچری‌ترین فروشگاه آب معدنی جهان در این شهر ایران رونمایی شد + ویدئو
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری فارس در اکسپو معرفی می‌شود
  • حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو