Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@23:45:58 GMT

رسانه حلقه وصل مسئولین و مطالبه گران

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۰۱۶۶۶

رسانه حلقه وصل مسئولین و مطالبه گران

به گزراش خبرگزاری فارس از شیراز، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس در جمع شورای بسیج رسانه استان فارس در پاتوق تبیین گفت: رسانه در زندگی اجتماعی انسان جایگاه ویژه دارد و زیباترین دلیل اهمیت رسانه وجود قرآن کریم به عنوان رسانه مکتوب پیامبر اسلام هستیم و رسانه نقش هدایتی جامعه بشری را ایفا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: سایر انبیای الهی در رابطه خود با مردم رابطه رسانه ای داشته اند و کتاب های انبیا یک رسانه بوده و قرآن بیش از 1400 اسل یک رسانه اثرگذار محسوب می شود.

حجت الاسلام محمودی زاده تاکید کرد: از نقش رسانه نمی توان چشم پوشی کرد و امروزه ابزارهای رسانه ای و فضای نشر وسیع و سریع و سهل الوصول شده است و در نظام اسلامی ما به رسانه نگاه ویژه و ایده آل می شود و در افق نگاه ویژه ما به نظام، رسانه نقش ویژه می تواند ایفا کند و در جهاد تببین مورد تاکید مقام معظم رهبری رسانه مهم است.

او افزود: نقش رسانه در جهاد تبیین کلیدی است و به ابزار مختلف بیانگری می پردازد و در این میان بسیج رسانه در این میان به عنوان رسانه انقلابی نقش ویژه دارد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس اضافه کرد: در بسیج رسانه جایگاه مهمی بر اساس نگاه مقام معظم رهبری در افق انقلاب اسلامی وجود دارد و بسیج رسانه باید برای کسب نتیجه بر محورهای علم، عمل، توجه به حب و بغض فی الله و با محوریت خدای متعال، حقیقت محوری، مصلحت اندیشی و ... متمرکز شود و این محورها مورد تاکید امام علی (ع) نیز هستند.

او تصریح کرد: ارتباط موثر دولت ها با رسانه ها برای ایجاد ارتباطات مردمی مهم است و در بخش مطالبه گری، رسانه جایگاه ویژه دارد و می تواند فضای مطالبه گری را با حلقه وصل بین مسئولان و مطالبه گران، فضا را تلطیف کند و در جایگاه درستی قرار دهد.

انتهای پیام/خ

منبع: فارس

کلیدواژه: ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس جهاد تبیین بسیج رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۱۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی

حمیدرضا ایزدی در دیدار با مجید میکائیلی، رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس با تأکید بر حمایت و پشتیبانی کامل و تقویت ارتباط اداره کل صمت با بسیج علمی گفت: بهره‌مندی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بسیج و کمک به تسریع امور واحد‌های تولیدی، صنعتی، معدنی، تجاری، بازار و اصناف، نخبگان و فناوران بسیج علمی و همکاری‌های دوجانبه در اولویت کار اداره‌کل صمت قرار دارد.

او با اشاره به اقدامات و برنامه‌ریزی لازم در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت افزود: با توسعه فعالیت‌ها و ارتباطات با مجموعه‌های علمی و پژوهشی، حمایت از شرکت‌ها و طرح‌های دانش‌بنیان صنایع مادر و شرکت‌های تولیدی، صنعتی و تجاری با قوت و بیش از پیش انجام می‌گیرد.

مجید میکائیلی، رئیس بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس نیز در این نشست اصول و چارچوب سپاه برای نقش‌آفرینی در اقتصاد دانش‌بنیان را برشمرد و گفت این اصول از جمله تقدم نقش تسهیلگری و تنظیم‌گری نسبت به تصدی‌گری، مردمی‌سازی، کمک‌سازی به دولت، الگوسازی، درآمدسازی، تمرکز بر عرصه‌های اولویت‌دار و گلوگاهی بر اساس زنجیره ارزش، حضور و نقش‌آفرینی و بهره‌گیری از ظرفیت‌هاست.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • حج را نمی‌توان با اعمال دیگر جایگزین کرد
  • مدیران درگیر بحران‌های تصنعی نشوند/ از مطالبه‌گران منصف استقبال می‌کنیم
  • تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی
  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • برنامه‌های تولیدی رادیو بوشهر کیفی شود