Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان تهیه کننده برنامه «مل‌مل» از اجرای برنامه برای کودکان همدانی در روزهای برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان خبر داد.

محمود سلامیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تیم مل مل از روز یکم تا پنجم تیرماه همزمان با روزهای برگزاری جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، برای کودکان همدانی در مجتمع شهید آوینی برنامه اجرا می‌کند و این برنامه به صورت زنده از شبکه پویا و شبکه استانی همدان، پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلامیان تصریح کرد: عروسک‌های مل‌مل و بزباش همراه با گلی باقلوازاده و فرشاد حسن‌پور در این برنامه، حضور دارند همچنین هرروز یکی از میهمانان جشنواره، در برنامه مل‌مل، حضور خواهد داشت.

وی ادامه داد: یکی از بخش‌های برنامه مل‌مل، معرفی روزنگار جشنواره است و در بخش دیگری نیز یکی از اماکن گردشگری همدان، مانند؛ غار علیصدر، گنجنامه و لالجین، معرفی خواهد شد که در اولین برنامه «غار علیصدر» معرفی شد.

تهیه کننده این برنامه، خاطرنشان کرد: مل‌مل و گلی باقلوازاده در اولین برنامه‌ای که برای کودکان همدانی اجرا شد در رابطه با موضوع آموزش به وسیله تئاتر برای کودکان، صحبت کردند و در برنامه‌های آتی نیز در رابطه با کار گروهی و سرگرمی هنری در تئاتر برای کودکان، صحبت خواهد شد تا آن‌ها بیشتر با تئاتر آشنا شوند.

سلامیان ادامه داد: کودکان در این برنامه‌ها با بازیگری، کارگردانی، نمایش‌نامه نویسی و عروسک‌های تئاتر، آشنا خواهند شد.

به گزارش ایسنا، علاقمندان برای حضور در این برنامه می‌توانند از ساعت 15:30 به مجتمع شهید آوینی واقع در بلوار بعثت، مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان برنامه مل مل شبکه پویا کودکان همدانی برای کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۲۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه زنجیره افتتاحیه‌ها در شهر آغاز شده است، گفت: با افتتاح مجموعه تفریحی کوه نور در کوه صفه همراه با دیگر پروژه‌های تفریحی در این مکان، ظرفیت ویژه و جدیدی به شهر زندگی اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: در هفته فرهنگی اصفهان سعی کردیم در بعد بین‌المللی اتفاقات خوبی را برای شهر و شهروندان رقم بزنیم، از این‌رو با دعوت از شهرهای خواهرخوانده و هماهنگی با چند سفارت‌خانه در تهران، پذیرای ۹ هیئت خارجی در اصفهان بودیم.

وی با بیان اینکه دعوت از این هیئت‌ها برای حضور در برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان و با تمرکز با جشنواره نقاشی پوپک انجام شد، افزود: این حضور و دیپلماسی فعال موجب شد به تعداد آثار و شهرهایی که از اقصی نقاط جهان در این جشنواره شرکت می‌کنند، بیش از دو برابر اضافه شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه حدود ۸۰۰۰ اثر به جشنواره نقاشی پوپک ارسال شد که ۳۰۰۰ اثر مربوط به دیگر نقاط جهان است، گفت: ۲۹۴ شهر در این برنامه شرکت کردند که حدود ۲۸ شهر آن شهرهای خارجی بودند و در مقایسه با سال گذشته رشد بیش از دو برابری را داشت که نشان می‌دهد می‌توانیم سال‌های آینده اقدامات موثرتری برای برگزاری این جشنواره انجام دهیم.

معرک‌نژاد با بیان اینکه زنجیره افتتاحیه‌ها در شهر آغاز شده است، تصریح کرد: با افتتاح مجموعه تفریحی کوه نور در کوه صفه همراه با دیگر پروژه‌های تفریحی در این مکان، ظرفیت ویژه و جدیدی به شهر زندگی اضافه شد.

کد خبر 749233

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاور فرزندآوری دریافت کردند
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان