Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی ارسال دعوتنامه غیر واقعی از سوی یک ایجنت برای سرمربی مس رفسنجان

چند شب بعد از پایان لیگ برتر، در برنامه فوتبال برتر، محمدحسین میثاقی ادعایی مبنی بر پیشنهاد یک باشگاه از قبرس به محمد ربیعی برای سرمربی گری تیمی در لیگ این کشور را منتشر کرد خبری که در بسیاری رسانه ها از جمله طرفداری بازتاب داشت.

به گزارش طرفداری، در برنامه روز دوشنبه 16 خرداد فوتبال برتر، محمدحسین میثاقی خبر از پیشنهاد باشگاه قبرسی برای جذب محمد ربیعی داد که این بخش از برنامه را در ادامه می بینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد ربیعی در واکنش به این خبر گفت:

این پیشنهاد 25 روز پیش به دستم رسید و چون درگیر بازی های مس رفسنجان بودم، اصلا فرصت نکردم جواب بدهم. آن ها خواهان ملاقات حضوری بودند و من هم امکان این کار را نداشتم.

فردای آن روز، رسانه ها به این دعوتنامه پرداختند و تصویر نامه که اولین بار در برنامه فوتبال برتر به نمایش گذاشته شده بود، از طریق رسانه ها پخش شد. حال پیج اینستاگرامی فوتفان با بررسی نامه متوجه شده نام ذکر شده در انتهای نامه (dimitro mykhaylenko) به عنوان مدیر باشگاه پافوس، در اصل نام سرمربی سابق باشگاه است که تنها 100 روز روی نیمکت تیم نشسته و مدیر باشگاه نیز شخص دیگری است. مرور اطلاعات در فضای مجازی صحت ادعای فوتفان را اثبات می کند. اما چرا باید نامه ای به این شکل برای سرمربی مس رفسنجان ارسال شود؟

اول باید بپرسیم نامه از کجا آمده است؟ یک ایجنت از اروپا به نام امین سلطانی (ساکن بریتانیا) که گویا در فوتبال قبرس و آذربایجان فعالیت دارد این نامه را برای محمد ربیعی ارسال کرده و خواهان ملاقات با او شده است. محمد ربیعی همانطور که پیش تر گفته بود درگیر بازی های لیگ بود و امکان قرار حضوری با آن ایجنت را نداشت.

مشخص نیست که این ایجنت چرا یک نامه احتمالا فیک را برای محمد ربیعی ارسال کرده و هدف اصلی اش چه بوده است اما مشابه این اتفاق را پیش تر هم در فوتبال ایران داشته ایم.

قبل تر علیرضا منصوریان و حتی پرویز مظلومی ادعا کردند پیشنهاد خارجی برای آنها آمده است. معمولا ایجنت ها با دعوتنامه غیرواقعی برای مربی یک هدف را دنبال می کنند. نزدیک شدن به سرمربی مورد نظر، تلاش برای نمک گیر کردن آنها و سپس ارائه پیشنهاد جذب چند گزینه خارجی به سرمربی. داخل ایران هم کم نیستند دلال هایی که با وعده های تیم بزرگ و پیشنهاد عالی، به مربی نزدیک می شوند و در مرحله بعد بازیکنان خود را به او می دهند!

بعید نیست که هدف ایجنت از ارسال دعوتنامه همین نزدیک شدن به سرمربی و دادن پیشنهاد جذب بازیکن خارجی باشد. به گفته نزدیکان محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان، آن زمان به نامه این ایجنت توجه ای نکرد و به این دلیل که با مس رفسنجان قرارداد داشت، نامه رسیده را بی پاسخ گذاشت.

البته نزدیکان محمد ربیعی در تلاش برای تماس با امین سلطانی هستند تا از او دلیل این کار و واقعیت ماجرا را جویا شوند.

ایجنت مذکور و پیشنهاد خوانده راموس به سپاهان

البته این اولین بار نیست نام امین سلطانی در فوتبال ایران مطرح می شود. همین خرداد ماه بود که او از طریق استوری اینستاگرامی خوانده راموس را به سپاهان پیشنهاد داد. این ایجنت که نتوانست با محمدرضا ساکت قرار جلسه بگذارد از طریق اینستاگرام دست به کار شد و در یک استوری اینستاگرامی خطاب به مدیرعامل سپاهان خوانده راموس را برای سرمربی گری باشگاه پیشنهاد داد. طرفداری همان روز در مطلبی با عنوان سرمربی اسبق رئال مادرید به سپاهان پیشنهاد شد به این موضوع پرداخته بود.

اخبار داغ 

مانع اصلی ثبت نشدن قرارداد سعید صادقی و پرسپولیس چیست؟ دو بازیکن مانع انتقال سرمربی استقلال به رئال مادريد پنج سال از درخشش محمد صلاح در لیورپول گذشت + رکوردها و افتخارات خاویر تباس: ناصر الخلیفی همه ما را احمق فرض کرده است!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برای سرمربی مس رفسنجان محمد ربیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۲۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت، اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • پشت پرده مسلمان شدن مورایس سرمربی سپاهان
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • اسلات: مگر دیوانه‌ام پیشنهاد لیورپول را رد کنم
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • مهاجرت با ویزای جعلی