Web Analytics Made Easy - Statcounter

کندر از شهرهای شهرستان خلیل آباد است که ساکنان آن از وضعیت آسفالت فرسوده و خاکی بودن بخشی از معابر این شهر گلایه دارند و خواستار توجه ویژه مسئولان استان و شهرستان و سامان دادن به این وضعیت هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ امروزه یکی از معضلات اساسی و زیرساختی در هر منطقه ای نبود آسفالت معابر، کوچه ها و خیابان ها است که می تواند موجبات نارضایتی بسیاری از شهروندان را نیز به همراه داشته باشد،هرچند رسیدگی به وضعیت آسفالت هر نقطه ای از شهر را می تواند یکی از مهمترین اقدامات و وعده‌های شهرداری به مردم برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز در برخی مناطق شهر کندر شاهد نبود آسفالت معابر و کوچه هایی هستیم که به تبع خاکی بودن آنها هم وضعیت نامناسبی را در آن منطقه ایجاد کرده و مشکلات فراوانی نیز در رفت و آمد، پاکیزگی و بهداشت محیط برای شهروندان هم بوجود آورده است.

انتظار می رود شهرداری و متولیان امر نسبت به آسفالت برخی از معابر و کوچه های شهر گچساران که خاکی هستند، اقدام کنند تا ساکنین این مناطق طعم زندگی بدون خاک را بچشند.

 

۱۶۵ هزار متر از معابر شهر کندر هنوز خاکی است

علی نصرتی، شهردار کندر در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ با بیان اینکه بیش از ۱۶۵ هزار مترمربع از معابر شهر کندر هنوز خاکی است، اظهار داشت: برای آسفالت این معابر میلیارد ها تومان اعتبار نیازمند است و جهت رفع مشکلات نیازمند اعتبارات و مشارکت مردم هستیم.

وی همچنین در ادامه با تاکید بر اینکه قطعا ساماندهی وضعیت معابر این شهر به حمایت‌های استانی نیاز دارد، خاطرنشان کرد: اختصاص اعتبارات ویژه به این شهر از خواسته های ما است لذا با درآمد ناچیزی که در اینگونه ها شهرها  وجود دارد، امکان  آسفالت ویا ایجاد فعالیت های عمرانی به شکل چشمگیری مقدور نیست

شهردار کندر از پیگیری‌های مکرر شهرداری برای دریافت اعتبارات استانی برای مرمت آسفالت معابر این شهر خبر  داد و خواستار تامین قیر مورد نیاز بصورت رایگان شد و تصریح کرد: آسفالت معابر در این شهر ضمن اینکه همکاری همشهریان کندری را می طلبد، نیاز است از طریق استان هم اعتبارات مورد نیاز اختصاص پیدا کند.

وی همچنین با اشاره به نامگذاری یکی از معابر شهر کندر به نام کوچه کتاب یا کتابخانه، اذعان کرد: موضوع نامگذاری یکی از معا بردر این شهر به عنوان کتاب در شورای اسلامی شهر مورد بررسی قرار خواهد گرفت وبه محض اعلام مصوبه نامگذاری مورد نظر تابلوی " کوچه کتاب "در مسیر خیابان چهار باغ اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آسفالت معابر معابر شهر شهر کندر کوچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۴۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۰ درصدی نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده در شرق تهران

شهردار منطقه۱۳ از تحقق ۱۰۰ درصدی نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده با اتخاذ تمهیداتی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمد هادی علی احمدی اظهار کرد: در سال گذشته در راستای  برنامه ابلاغی سازمان نوسازی و تحقق برنامه 4 ساله چهارم توسعه و تحول شهر تهران مبنی بر نوسازی سالانه 3 درصد پلاک‌ها در بافت‌های فرسوده شهر تهران با تلاش‌های صورت گرفته در حوزه معاونت شهرسازی و معماری این منطقه براساس برنامه پیش‌بینی شده موفق به تحقق 100 درصدی نوسازی پلاک‌های واقع در بافت فرسوده شده است.

شهرداری تهران در نوسازی بافت فرسوده می تواند الگوی سایر کلانشهرها باشد

وی افزود: با توجه به تشکیل ادارات نوسازی در مناطق 22 گانه که با تلاش‌های سازمان نوسازی شهر تهران در این دوره صورت گرفت، گام مهمی در جهت تسریع و تسهیل نوسازی بافت‌های فرسوده در مناطق انجام شده است که همین امر موجب شده علی‌رغم چالش‌های موجود و ریزدانه بودن املاک واقع در بافت فرسوده این منطقه، با پیگیری‌های بعمل آمده اداره نوسازی 161 پلاک در محدوه مورد نظر  نوسازی شود که این امر منجر به محقق شدن 100 درصدی برنامه ابلاغی توسط سازمان نوسازی شهر تهران شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری : ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • (تصاویر) زندگی در بافت فرسوده کرمانشاه
  • شناسایی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار سقف لرزان در بافت‌های فرسوده
  • تحقق ۱۰۰ درصدی نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده در شرق تهران
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • رفع مشکلات معابر خاکی و پرتردد محله شهدای صفری
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • کاهش بافت فرسوده گرگان با افزایش نوسازی