Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@06:20:25 GMT

گوشی جدید وان‌پلاس چه ویژگی‌هایی دارد؟

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۰۵۴۷۵

گوشی جدید وان‌پلاس چه ویژگی‌هایی دارد؟

شایعات ارائه شده نشان می‌دهد که وان‌پلاس 10T گوشی پرچم‌دار بعدی وان‌پلاس خواهد بود که با قیمت مقرون‌به‌صرفه وارد بازار خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی هوشمند وان‌پلاس 10T که با کد Ovatine شناخته می‌شود، از صفحه‌نمایش تخت ۶.۷ اینچی Full HD پلاس با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی تعبیه شده در پانچ‌هول بهره خواهد برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محصول به جدیدترین تراشه پرچم‌دار کوالکام یعنی Snapdragon 8+ Gen1 مجهز خواهد شد؛ بنابراین سرعت آن از وان‌پلاس ۱۰ پرو سریع‌تر خواهد بود زیرا این گوشی به تراشه Snapdragon 8 Gen1 مجهز شده است.

انتظار می‌رود پرچم‌دار بعدی وان‌پلاس حداکثر با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه شود. شایعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی هوشمند وان‌پلاس 10T از سیستم سه‌گانه شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

انرژی مورد نیاز گوشی هوشمند وان‌پلاس 10T با استفاده از یک باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین خواهد شد که نسبت به باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی وان پلاس ۱۰ پرو کوچک‌تر است. محصول جدید شرکت وان‌پلاس در رنگ‌های سفید، مشکی و سبز در نیمه دوم سال جاری با قیمت بین ۴۶۷ تا ۵۹۶ دلار عرضه خواهد شد؛ البته احتمالاً در بازارهای جهانی با قیمت بیشتری در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 583316

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی تکنولوژی تکنولوژی نوین اخبار تکنولوژی تازه های تکنولوژی جهان خبر تکنولوژی وان پلاس گوشی وان پلاس معرفی گوشی جدید گوشی هوشمند شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق وان پلاس 10T خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۵۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم ایران در دست تظاهرکنندگان ایالت اوتاوا آمریکا

پرچم ایران در دست تظاهرکنندگان ایالت اوتاوا آمریکا

دیگر خبرها

  • پرچم فلسطین بر فراز دانشگاه هاروارد!
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • پرچم ایران در دست تظاهرکنندگان ایالت اوتاوا آمریکا
  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا