Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر توسعه زیرساخت‌های درمانی گفت: تنها بیمارستان این شهرستان پاسخگوی جمعیت حدود نیم میلیون نفری آن نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتستان، ابراهیم رضایی صبح امروز در نشست با مجموعه بهداشت و درمان با اشاره به دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاون توسعه وزارت بهداشت اظهار داشت: در این دیدار مشکلات درمانی دشتستان مورد بررسی قرار گرفت و بر توجه ویژه به زیرساخت‌های درمانی تأکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرستان دشتستان بزرگترین شهرستان استان بوشهر است تصریح کرد: لازم است به مطالبات مردم در عرصه بهداشت و درمان توجه ویژه شود.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی‌ باتأکید بر تسریع در تکمیل طرح‌های عمرانی در حال اجرا در حوزه درمان افزود: خدمات درمانی در این شهرستان در زمینه کمی و کیفی دچار مشکلاتی است که نیاز توجه ویژه دارد.

رضایی پایین بودن امکانات درمانی و بیمارستانی در این شهرستان را مورد اشاره قرار داد و خواستار توجه ویژه وزارت بهداشت به دشتستان شد.

عملیات اجرایی ساخت بیمارستان 300 تخت‌خوابی نسیم‌شهر و مرکز تولد شهرگلستان آغاز شدتأمین اجتماعی در ساوجبلاغ بیمارستان می‌سازدرفع پلمب از بیمارستان رازی کوهدشت/ ادامه عملیات ساخت این پروژه آغاز می‌شود
وی با اشاره به پایین بودن کیفیت و کمیت خدمات درمانی در شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: تنها بیمارستان این شهرستان پاسخگوی جمعیت حدود نیم میلیون نفری این شهرستان نیست و بسیاری از مردم به ناچار برای درمان به استان‌های مجاور سفر می‌کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی توسعه زیرساخت‌های درمانی را یک ضرورت دانست و بیان کرد: تأمین تجهیزات درمانی و پزشکان متخصص و فوق تخصص در برنامه کوتاه مدت در دشتستان در اولویت برنامه‌های وزارت بهداشت قرار گرفته شود.

انتهای پیام/190/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی توجه ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۶۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما با حضور معاون وزیر بهداشت ، بخش ویژه بیمارستان امام خمینی شیروان و مرکز درمانی، خوابگاه دانشجویی و مرکز آموزشی ودرمانی بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان با ۴۵۰۰ متر مربع مساحت است.

در بجنورد، طرح‌های ام آر آی، دستگاه سی تی اسکن و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسن، بیمارستان مادر و کودک، چهار همراه سرای بیمارستان امام علی و همچنین رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام علی افتتاح شد.

برخی از این طرح ها با مشارکت خیران تکمیل شده است .

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

تحویل ۹۰۰۰ تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال

معاون درمان وزیر بهداشت در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه یکی از اهداف وزارت بهداشت این است که بیماران در استان‌های خود درمان شوند و کمتر به استان‌های اطراف مراجعه کنند، گفت: تحویل تخت‌های بیمارستانی تازه تاسیس یکی از اقداماتی است که در این راستا در حال انجام است.

به گفته دکتر سعید کریمی بنای این وزارت خانه بر این است تا ۲۵ هزار تخت بیمارستانی بسازد که تاکنون ۱۶هزار تخت بیمارستانی طی دو سال گذشته تحویل داده شده و ۹۰۰۰ تخت نیز تا شهریورماه امسال تحویل می شود.

وی افزود: برای ماندگاری پزشکان در مناطق محروم‌ روزانه مبلغ یک و نیم میلیون تومان هزینه می شود. 

معاون وزیر بهداشت این را هم گفت در حال حاضر علاوه بر اینکه پزشک از بدنه دولتی خارج نشده بلکه ۱۸۰۰ پزشک متخصص نیز به بدنه دانشگاه های علوم پزشکی افزوده شده است.

دیگر خبرها

  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • در قم مطرح شد: ضرورت توجه به عوامل کاهش‌دهنده جمعیت
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است