Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@16:42:59 GMT

توقیف محموله گوشی‌ همراه قاچاق

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۰۷۵۲۶

توقیف محموله گوشی‌ همراه قاچاق

سردار رحیم جهانبخش گفت: پلیس امنیت اقتصادی حین کنترل خودرو‌های عبوری در ایستگاه بازرسی شهید "کلانتری" شهرستان ارومیه و ایستگاه بازرسی شهید "محمد نژاد" شهرستان میاندوآب، به دو دستگاه اتوبوس به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی می گوید: ماموران با اشراف اطلاعاتی و انجام طی دو عملیات به صورت هم زمان؛ در بازرسی از اتوبوس‌های توقیف شده، ۳۲ دستگاه گوشی تلفن همراه (آیفون) را به صورت قاچاق و فاقد هر گونه مجوز قانونی کشف کردند که کارشناسان ارزش تقریبی محموله کشف شده را ۱۴ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مقام انتظامی در این رابطه ۲ دستگاه اتوبوس توقیف و ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار جهانبخش تاکید کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است و پلیس با اقتدار کامل در چارچوب قانون و قاطعانه با قانون شکنان در این حوزه برخورد خواهد کرد،

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتظامی آذربایجان غربی کشف گوشی تلفن همراه کالای قاچاق پلیس آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۷۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه خبر داد و در تشریح این خبر گفت: به دنبال بروز یک حرکت غیر قانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتار‌های هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

سردار رحیم جهانبخش افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و شب گذشته با هماهنگی مرجع قضایی تعداد ۶ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

فرمانده پلیس استان خاطر نشان کرد: مطمئنا پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می‌دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می‌کنند اگر درصحنه پلیس با آنها مواجه شود برخورد کوبنده تری با آنها خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه