Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد محرم زاده روز پنجشنبه در بازدید از مسیر ۲۶ کیلومتری زرنق - کلوانق - بخشایش  - آرباطان - بیلوردی افزود: با توجه به ضرورت بهسازی و آسفالت ریزی این مسیر و طی نشستی که با معاون وزیر راه داشتم برای آسفالت جاده بیلوردی تا زرنق ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد.

وی گفت: امروز شاهد شروع عملیات آسفالت ریزی در محور بخشایش هستیم که خواسته اهالی منطقه بود که به همت دولتمردان تحقق یافت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محرم زاده اعلام کرد: در فصل کاری امسال بهسازی و آسفالت ریزی جاده های فرعی، اصلی  و روستایی و همچنین مسیرهای اتوبان تبریز - هریس - اهر، جاده هریس - مشکین شهر به طول ۴۰ کیلومتر و ۷۰ میلیارد تومان اعتبار انجام می شود.

وی همچنین خواستار ارتقای درجه جاده مسیر بیلوردی تا زرنق از درجه ۳ فرعی به درجه یک از طرف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان شد و افزود: با توجه به قرارگیری شهرک صنعتی بیلوردی و ناحیه صنعتی زرنق در این محور و ترانزیت کالاهای تولیدی به کشورهای همجوار، ضرورت دارد برای کاهش ترافیک و تسریع عبور و مرور، اداره کل راهداری استان در راستای ماده ۲۳ نسبت به ارتقای جاده و تخصیص اعتبار برنامه ریزی کند.

مدیر کل راهداری وحمل ونق جاده ای استان آذربایجان شرقی هم گفت: برای بهسازی و آسفالت ریزی محورهای مواصلاتی هریس در مسیرهای یاد شده نزدیک ۲۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده و تا به امروز ۶ کیلومتر آسفالت ریزی شده است.

اورجعلی علیزاده افزود: در مجموع و غیر از پروژه یادشده ، نزدیک ۴۰ کیلومتر بهسازی و آسفالت ریزی در محورهای ارتباطی شهرستان هریس در تعهد کاری اداره کل قرار گرفته است و تا پایان فصل کاری ۱۴۰۱  به پایان خواهد رسید.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی تبریز هریس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی تبریز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی تبریز هریس بهسازی و آسفالت ریزی میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۷۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در این میز خدمت مردم و اعضای شورای اسلامی و دهیاران روستا‌های بخش گل تپه مشکلاتی، چون بهسازی و آسفالت ریزی معابر روستا‌ها و رسیدگی به راه‌های مواصلاتی روستایی و حل مشکل آب شرب برخی روستا‌ها و اعضای شورای اسلامی شهر گل‌تپه به حل مشکل پروژه مسکن ۶۲ واحدی مهر سابق و فاضلاب شهر و ایجاد ناحیه صنعتی اشاره کردند.

فتح آله توسلی  گفت: پیگیر حل مشکلات تمام روستا‌ها هستیم و در همین راستا سال گذشته در این بخش ۱۸ روستا بهسازی و آسفالت ریزی معابر انجام شده و امسال  با گرفتن اعتبارات لازم ۱۰۰ روستای شهرستان بهسازی و آسفالت ریزی معابر بهره‌مند خواهند شد که ۳۲ روستای بهش گل تپه را در بر میگیرد.


او به پروژه ۴بانده راه همدان _ گل تپه و علیصدر اشاره کرد و گفت: با گرفتن ماده ۲۳ این پروژه اعتبارات لازم برای احداث تخصیص خواهد یافت و این پروژه در حال انجام است.


توسلی به احداث ناحیه صنعتی در این بخش تاکید کرد و گفت:  ناحیه گلخانه‌ای کشاورزی در این بخش با تامین ۵۰ هکتار زمین برای کمک به تولید و اشتغال احداث خواهد شد.

دیگر خبرها

  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • پیگیری طرح نیمه تمام آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • پیگیری اجرانشدن طرح آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه