Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولیدکنندگان در مراحل مختلف بررسی گاهی با فرآیندهای پر پیچ و خم اداری در بانک‌ها رو‌به‌رو می‌شوند و بانک‌ها تضامین یا وثیقه‌های سنگینی را از تولیدکنندگان طلب می‌کنند که این موضوع تسهیل کننده تولید نیست، بر این اساس تذکرهای لازم برای حمایت از تولید و طرح‌های دانش بنیان برای اشتغالزایی بیشتر در استان به بانک‌ها داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، صادق خلیلیان در نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری خوزستان که در محل سالن اجتماع های حوزه استاندار برگزار شد، اظهار کرد: پیش از این ۸۷۶ طرح با اعتباری معادل ۳۲ هزار میلیارد ریال از طریق تبصره ۱۸ تعیین و در شورای برنامه‌ریزی به بانکها معرفی شده بود.

او گفت: طرح‌های تصویب شده در این شورا می‌تواند پنج هزار و ۹۶ شغل را در استان ایجاد کند، بر همین اساس ضرورت برگزاری جلسه با بانک‌ها احساس می‌شد تا مسایل و مشکل های این طرح‌ها را در مراحل مختلف فرآیند بانکی بررسی کنیم.

استاندار خوزستان افزود: خوشبختانه برخی از طرح‌ها منجر به عقد قرارداد با بانک‌ها شدند و برخی دیگر نیز توانستند اعتبار های لازم را از صنایع و طرح‌های تولیدی معرفی شده دریافت کنند.

نماینده عالی دولت در خوزستان اضافه کرد: بخشی از این معرفی‌ها برای تامین نقدینگی واحدهای تولیدی موجود است تا بتوانند سرمایه در گردش را داشته باشند و اشتغال پایدار را ایجاد کنند.

خلیلیان در پایان بیان کرد: تولیدکنندگان در مراحل مختلف بررسی گاهی با فرآیندهای پر پیچ و خم اداری در بانک‌ها رو‌به‌رو می‌شوند و بانک‌ها تضامین یا وثیقه‌های سنگینی را از تولیدکنندگان طلب می‌کنند که این موضوع تسهیل کننده تولید نیست، بر این اساس تذکرهای لازم برای حمایت از تولید و طرح‌های دانش بنیان برای اشتغالزایی بیشتر در استان به بانک‌ها داده شد.

لازم به ذکر است؛ در این جلسه عملکرد پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ به تفکیک بانک‌های عامل و همچنین گزارش نظارت بر طرح های قانون اشتغال پایدار روستایی و عشایری از محل صندوق توسعه ملی مورد بررسی قرار گرفت./انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اهواز کارگروه اقتصادی اشتغال سرمایه اجتماع استاندار تبصره شورای برنامه ریزی بانک تصویب بررسی استاندار خوزستان عقد قرارداد اعتبار صنایع دولت نقدینگی تولید سرمایه اداری دانش بنیان سرمایه صندوق توسعه ملی تصویب استانداری خوزستان برنا خوزستان اشتغال خوزستان اقتصاد خوزستان صنایع خوزستان بانک های خوزستان نقدینگی خوزستان اشتغال روستایی و عشایری بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۷۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عین‌اللهی: با اولویت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان کمبود دارو را جبران می‌کنیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اولویت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان کمبود دارو را جبران می‌کنیم. بنا داریم با تقویت شرکت‌های دانش بنیان بتوانیم بسیاری از داروهای مورد نیاز از جمله تالاسمی را تامین کنیم.

وی با تأکید بر اینکه افزایش بسیار خوبی در تولید داروهای داخلی داشتیم، ادامه داد: بعضاً اعلام می کنند که قصد دارند از داروهای خارجی استفاده کنند نه داخلی.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارت به عشایر اندیشیده شود
  • تولید انبوه محصولات دانش‌بنیانی مورد حمایت وزارتخانه‌ها قرار گیرد
  • عزم جدی مدیریت شهری اصفهان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • تمهیدات جدید بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
  • تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای شروع شده و در مرحله تحقیقاتی است
  • عین‌اللهی: با اولویت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان کمبود دارو را جبران می‌کنیم
  • جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها
  • مشکل کمبود شیرخشک در نشست سازمان بازرسی بررسی شد
  • تحقیقات و پژوهش نخبگان باید به سمت تولید ثروت برای جامعه برود