Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد پاکپور بعد از ظهر پنج شنبه در یادواره شهدای زرهی استان اصفهان با درود بر شهدا اظهار داشت: بنا به گفته برخی از سرداران جنگ یک گنج بود و برای به دست آوردن این گنج‌های درونی باید تلاش کرد و جهاد تبیین را امروزه سرلوحه خود قرار دارد.

وی ادامه داد: در دیداری که با شهید ابومهدی المهندس داشتم نکاتی را در مورد فیلم‌های آرشیوی حزب بعث عراق بازگو کرد که جلسات آنها قبل از جنگ تحمیلی برگزار و صدام شنونده بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شناخت هنرپیشه‌های خارجی نسبت به شهدا در بین جوانان

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: در اواخر سال ۵۸ تصمیم در مرکزیت بعث عراق برای جنگ گرفته می‌شود و بخش اعظمی از خاک ایران را اشغال کردند و اگر خلأ در تبیین دوران دفاع مقدس ایجاد شود تحریم و وارونه جلوه دادن هم ممکن می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: باید پیوسته این گنج را بشکافیم و موضوعات را برای مردم تبیین کنیم در حالی که چنین چیزی رخ نداده است، در یک برنامه تلویزیونی نشان داده شد که به جوانان عکس‌های شهدای به نام را نشان می‌دهد و نمی‌شناسند اما هنرپیشه‌های خارجی را سریع می‌شناسند.

سستی در معرفی دفاع مقدس

سردار پاکپور با بیان اینکه این امر نشان از ضعف عملکردی مسئولان مربوطه است، گفت: نسل‌های بعدی و جدید باید توسط ما توجیه شوند اما مقداری سستی کردیم و دوران دفاع مقدس را به خوبی معرفی نکردیم.

وی شهید اصغر لاوی را جز شخصیت‌های تأثیرگذار دانست و گفت: ابعاد مختلف زندگی این شهید قابلیت کتاب و فیلم دارد اما برخی از دولتمردان در سنوات گذشته به این موضوعات نپرداختند و حتی نسبت به بیلبوردها گله می‌کردند.

مقابله با جنگ با حداقل تجهیزات

فرمانده نیروی زمینی سپاه خاطر نشان کرد: تا فرصت داریم و زنده هستیم باید این شهدا را به جوانان معرفی کرد و بسیاری از فیلم‌ها عمیق نیستند و باید توجه زیادی به آنها شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر جوانان نمی‌دانند که با پیروزی انقلاب جنگ و از اسفند سال ۵۷ درگیری‌ها آغاز شد و پیرامون ما بسیاری از قومیت‌ها را در مقابل ما تحریک کرده بودند و در آن زمان سپاه نوپا بود.

هدفی مانند امام حسین (ره)

سردار پاکپور با بیان اینکه حین درگیری در کردستان، خلق عرب و سیستان و بلوچستان، جنگ بر ما تحمیل شد، تصریح کرد: باید برای جوانان روشن شود که چگونه با تجهیزات و آمادگی حداقلی که داشتیم با اشاره امام (ره) برای مقابله به میدان می‌آمدند و در اصفهان حدود ۲۳ هزار شهید را تشییع کرد.

وی افزود: جوانان ما با هدفی به میدان آمدند که امام حسین (ره) برای زنده‌نگه‌داشتن اسلام شهید شد و معتقد بودند که حفظ نظام از هر واجبی واجب‌تر است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه خاطر نشان کرد: اولین وظیفه مسئولان در قبال شهدا این است که اعتماد مردم نسبت به نظام کم نشود و روز به روز بیشتر شود و مشکلات مردم را حل کنیم.

کد خبر 5521931

منبع: مهر

کلیدواژه: شهدا محمد پاکپور اصفهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع مقدس جنگ تحمیلی بوشهر کرمانشاه سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی سفر استانی آمار کرونا مشهد اردبیل ویروس کرونا بیرجند ایلام سنندج آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۸۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر تعاون روستائی استان آذربایجان غربی در اولین جلسه کمیته فنی سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیرساخت های شبکه تحت پوشش استان اظهار داشت: طرح موضوعات مربوط به مسائل و مشکلات شبکه تحت پوشش و پیگیری نارسایی ها و کاستی ها و توسعه زیرساخت ها در جهت برون رفت از وضعیت فعلی تشکل ها مهمترین اولویت مورد انتظار مدیریت استان و دغدغه اصلی اعضای کمیته فنی میباشد.   میر جمال ساداتی با اشاره به عناوین طرح های ارائه شده به دبیرخانه کمیته فنی استان افزود: طرح های درخواستی و پیشنهادی اداره تعاون روستایی و شبکه تحت پوشش شهرستان های ارومیه، پلدشت، میاندوآب، سلماس، بوکان، اشنویه و خوی به تعداد ۱۶ طرح مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت اجرای ۱۰ طرح با رعایت دستورالعمل ها و آئین نامه های اجرائی و موضوعی به تصویب رسید.   وی تصریح کرد: در اولین جلسه کمیته فنی استان، احداث باسکول و تجهیز مراکز خرید محصولات کشاورزی، احداث گلخانه، راه اندازی روستا بازار، توسعه مکانیزاسیون و فروش اموال مازاد شبکه تحت پوشش برای تبدیل به احسن نمودن، مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد