Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد خورگامی مدیرعامل شرکت  نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها نقش مهمی را در معرفی توانمندی‌های تولیدکنندگان و دست اندرکاران حوزه فرش دستباف ایفا  و بستر مناسبی را برای نمایش آفرینش زیباترین، جذاب‌ترین و ارزشمندترین دستبافته‌های زنان و مردان هنرمند ایرانی فراهم می‌کند.

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش از  ۶ تا ۱۰ تیر ماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بیش از ۳۰ تولید کننده و فعال حوزه فرش دستباف از استان‌های آذربایجان شرقی، قم، زنجان، چهارمحال و بختیاری، قزوین و تهران محصولات و تولیدات خود را در زمینه فرش‌های تمام ابریشم، گبه، گلیم، فرش بیجار، قالی‌های روستایی و عشایری و فرش بختیاری عرضه خواهند کرد.

 آشنایی مردم با این هنر ملی، حمایت از تولید کنندگان داخلی، حمایت از صنعت و تولید ملی و ارج نهادن به هنر فاخر و ارزشمند قالیبافان فرش دستباف ایرانی، ایجاد فضایی جهت برقراری ارتباط مستقیم بین مصرف کننده و تولید کننده از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

طی مدت برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین پذیرای بازدید هم استانی‌ها خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه فرش دستباف تابلوفرش فرش دستباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۸۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز تخصصی جهادکشاورزی در نمایشگاه Iran expo

محمدعلی حاتمی زاده رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد گفت: در سومین روز از نمایشگاه Iran expo که تحت عنوان روز تخصصی جهادکشاورزی نامگذاری شده است نشست‌های تخصصی زنجیره ارزش محصولات گلخانه ای، زنجیره ارزش راهبردی شتر و زنجیره ارزش راهبردی ماهی تیلاپیا برگزار شد.
 
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد افزود: همچنین در روز تخصصی جهادکشاورزی در پاویون غرفه استانداری یزد مراسمات رونمایی از دانش بومی تولید بذر هیبرید سبزی و صیفی جات، سامانه هوشمند مدیریت گله‌های شتر با استفاده از اپ ساربانیار، پلتفرم گردشگری کشاورزی و سامانه جامع سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال با حضور مسئولان کشوری، استانی و فعالین بخش خصوصی صورت پذیرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • آغاز به‌کار نمایشگاه تخصصی فرانچایز در ایران‌مال
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • حضور تجار در «ایران اکسپو»بهترین پاسخ به ناامن جلوه دادن کشوربود
  • برگزاری کارگاه فنی و تخصصی کاربری سامانه تیر الکترونیک e_TIR در تهران
  • روز تخصصی جهادکشاورزی در نمایشگاه Iran expo
  • توانمندی صنعت قم برای تولید انواع کفش در نمایشگاه اکسپو به نمایش درآمد
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد