Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@12:07:04 GMT

قطعی سامانه سنا در برخی صرافی‌ها

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۰۹۰۴۳

قطعی سامانه سنا در برخی صرافی‌ها

به گفته رئیس کانون صرافان امروز ارز توافقی در دامنه‌های 29 هزار تومان و 30 هزار تومان خرید و فروش شد.‌

کامران سلطانی زاده در گفت‌وگو با ایران اکونومیست،‌ در مورد قیمت ارز در روز دوم تیر 1401 اظهار داشت: تا پایان زمان معاملاتی امروز، اغلب صرافان خرید و فروش توافقی ارز داشتند.

رئیس کانون صرافان ادامه داد: با این حال تابلو اعلام نرخ اغلب صرافی‌ها، قیمت ارز مسافری را اعلام می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود‌: ارز مسافری امروز در دامنه قیمتی 27400 تومان تا 27830 تومان معامله شد‌.

سلطانی‌زاده اظهار داشت: همچنین ارز توافقی در دامنه 29 هزار تومان تا 30 هزار و 300 خرید و فروش شد.‌

رئیس کانون صرافان همچنین روز گذشته به فارس‌ گفته بود: ‌ارز در بازار متشکل ارزی و رسمی بدون هیچ ارزپاشی بانک مرکزی و فقط با نرخ توافقی بین صرافان و صادر کنندگان خریداری و به نرخ توافقی به مشتریان عرضه می‌شود، این مدیریت بازار ارز‌ بدون استفاده از یک دلار ذخایر بانک مرکزی در حال انجام است.

‌شنیده‌ها حاکی از آن است که امروز مهلت مجوز سنای معاملاتی تعداد‌ی از صرافان قطع شد و‌ عملا امکان معامله نداشتند در حالی که طبق دستور رئیس‌کل بانک مرکزی، قرار نبود فعلا تا شهریور امسال صرافی‌ها با قطعی سنا مواجه ‌شوند.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۹۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد

رئیس‌کل ‎بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد:  محمدرضا فرزین رئیس‌کل ‎بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی
  • سیگنال مهم دبی و عربستان به دلار تهران
  • سفر رئیس کل بانک مرکزی به عربستان
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رئیس کل بانک مرکزی به عربستان رفت
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • فرزین به عربستان رفت
  • رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد