Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی گفت: گرانی‌های اخیر برای مردم سخت و آزار دهنده است، دولت برای حل مشکلات معیشتی مردم چاره‌اندیشی کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری امروز در شورای اداری استان با حضور رئیس‌ جمهور، اظهار داشت: گرانی‌های اخیر مشکلات معیشتی برای جامعه ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز امیدواری برای حل مشکلات معیشتی، افزود: امیدواریم مشکلات اقتصادی با حضور رئیس جمهور و دولتمردان در کنار ایشان که بسیار زحمت می‌کشند و با دعای مقام معظم رهبری و حمایت‌های رهبر انقلاب برطرف شود.

امام جمعه یزد: حق همه ملت ایران است که طعم شیرین عدالت را بچشندامام جمعه اصفهان: دشمن برای جدا کردن نسل جوان از انقلاب دست و پا می‌زندامام جمعه کرمان: قوه قضائیه در دوران طلایی خود قرار دارد

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی گفت: استان خراسان شمالی در محرومیت دومین استان در کشور است. استان خراسان شمالی را همچون استان‌های دیگر نبینید. باید توجه ویژه‌ای شود تا بتواند خودش را به استان‌های برتر برساند.

نوری تصریح کرد: باید نگاه ویژه به استان شود تا آثار محرومیت از استان زدوده شود.

وی افزود: در حوزه کشاورزی دانش بنیان و پارک‌های علم و فناوری، حواشی شهرها و معضلات فرهنگی و اجتماعی آن‌ها باید نگاه ویژه‌ای شود. کما اینکه امروز در نماز ظهر که در محله جوادیه بجنورد که از حواشی شهر بجنورد است معضلات فرهنگی و اجتماعی را از نزدیک ملاحظه کردید.

انتهای پیام/311/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان خراسان شمالی مشکلات معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۹۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسولان تورم و مسایل معیشتی مردم را حل کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه بندرعباس افزود: با اجرای موفقیت آمیز وعده صادق معادلات دشمنان بر هم خورد و آن‌ها نتوانستند ایران را در عرصه بین المللی منزوی کنند.

خطیب جمعه بندرعباس گفت: اکنون با اجرای وعده صادق اقتصادی، مسئولان کشور باید با کنترل تورم، مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند. وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نهضت بیداری نخبگان در دانشگاه‌های کشور‌های غربی افزود: با بیداری نخبگان در جهان در دفاع از مظلومیت مردم فلسطین و برخورد خشونت آمیز پلیس با معترضان نخبه، ادعای وجود آزادی بیان در کشور‌های غربی زیر سوال رفته است.

بیشتر بخوانید؛ امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد

امام جمعه بندرعباس گفت: دستگیری بیش از هزار معترض در دانشگاه‌های آمریکا نشان می‌دهد که دولت آمریکا در موضوع آزادی بیان سیاست دوگانه‌ای دارد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به سفر روز گذشته رییس قوه قضاییه به هرمزگان افزود: با سفر حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای به استان و بررسی مشکلات حقوقی در هرمزگان بسیاری از گره‌های حقوقی حل شد.

خطیب جمعه بندرعباس افزود: یکی از پرونده‌های حقوقی که حدود ۵۰ سال مردم قشم با آن روبرو بودند، پرونده معروف به رفسنجان بود که با تلاش قوه قضایی و دولت مشکل سند این زمین‌ها حل شد. وی گفت: در این سفر بسیاری از کالا‌های موجود در انبار‌های اموال تملیکی هرمزگان نیزتعیین تکلیف شد.

 

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • وداع مردم خراسان شمالی با پیکر مرحوم عیسی بخشی
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • بارش باران و جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • امام جمعه همدان: مطالبه‌گر‌ مشکلات مردم خواهم بود
  • مسولان تورم و مسایل معیشتی مردم را حل کنند
  • نوای موسیقی خراسان خاموش شد
  • آمادگی برای خرید اتوبوس‌های برقی در بجنورد