Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم حدادی فر با امید قاسمیان، خبرنگار رسانه طرفداری در اصفهان مصاحبه کرد و در خصوص وضعیت این روزهای ذوب آهن و تیم ملی ایران توضیحاتی ارائه کرد.

قاسم حدادی فر امیدوار است ذوب آهن به جایگاه اصلی اش برگردد.

به گزارش طرفداری، قاسم حدادی فر در خصوص ارزیابی اش از ذوب آهن از فصل بیست و دوم تا به اینجای نقل و انتقالات گفت:

حقیقتش خودم دنبال می کنم اخبار را از طریق خبرگزاری ها، فکر می کنم فلسفه اصلی ذوب آهن این است که بازیکنان خوب و کلیدی اش در سال گذشته را نگه دارد و چند بازیکن خوب دیگر را به ترکیب اضافه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می کنم تا به اینجای کار نسبتا خوب عمل کرده اند و یک سری بازیکنان که قراردادشان تمام شده بود را تمدید کردند و یک بازیکن خوب که خدابنده لو بود، از تیم رفت و انشالله جایگزین مناسب برایش بیاورند و فصل خوبی پشت سر بگذارند اما مطمئن باشید فصل بعدی فصل بسیار سختی است و می بینم که تیم ها دارند خیلی خوب آماده می شوند و این فصل، فصل خیلی سخت تر از فصل گذشته خواهد بود و ذوب آهن هم کار سختی دارد چون تلاش می کند به جایگاه اصلی اش برگردد و این مستلزم آن است که بودجه اختصاص داده شود به آنها تا بازیکنان خوبی جذب کنند. انشالله این اتفاق بیوفتد و بازیکنانی که مدنظر سرمربی است را جذب کنند و دوباره ذوب آهن را در جایگاه اصلی اش ببینیم و بتوانیم برای سهمیه آسیایی بجنگیم.

حدادی فر در مورد کسر بودجه ذوبی ها و عدم افزایش بودجه این تیم و فکر باشگاه در خصوص استعدادیابی تصریح کرد:

به استثنای پارسال، حالا پارسال هم حدودی ولی دو سه فصل اخیر ذوب آهن دست به خودکشی بزرگی زد که به خیر گذشت. من در بطن ماجرا بودم و می دیدم بازیکنان خوب و کلیدی از تیم جدا می شوند و هیچ اتفاقی نمی افتد، همینطور بازیکنان خوب و با کیفیتی هم جذب نمی شدند و دیدیم که طی دو سال خطر سقوط تیم را تهدید می کرد ولی خداراشکر حالا این باشگاه ریشه دار در لیگ ماند ولی به نظر من در دو سه سال اخیر ذوب آهن دست به خودکشی بزرگی زد و بازیکنان بزرگ و کلیدی اش را از دست داد همانطور که می بینید در دیگر تیم ها مهره های کارآمد بازیکنان ذوب آهن بودند اما در خود این تیم یارگیری خوبی انجام نشد و تا جایی رفت که پارسال به شدت خطر سقوط را حس کردیم. فصل پیش نیم فصل اول در خطر بودیم ولی نیم فصل دوم تیم تا حدودی خوب نتیجه گرفت وامیدوارم این اتفاقات نیوفتد. ذوب آهن باشگاه پولداری نیست اما تا حدودی در فصل نقل و انتقالات می تواند خوب عمل کند و بازیکنان خوب مان را نگه داریم و یک آکادمی نسبتا خوبی داریم، جوانان خوبی داریم که انشالله به تیم اضافه شوند و بتوانیم باشگاه بازیکن سازی باشیم مثل فصول گذشته و در نتیجه هم خوب عمل کنیم.

حدادی فر در مورد مشکل خط حمله و هافبک ذوب آهن گفت:

منطقی بخواهم صحبت کنم فصل قبل نود درصد تیم تغییر کرد و تا حدودی طبیعی بود که تیم خوب نتیجه نگیرد و زیاد هم خوب یارگیری نشد و تیم در نیم فصل اول نتایج خوبی نگرفت ولی نیم فصل دوم با گرفتن چند بازیکن خوب مثل مهاجمی که آمد، شرایط خوب شد و چند برد متوالی بدست آمد ولی هنوز جای کار هست که بازیکنان خوب جایگزین شوند چون ذوب آهن خیلی پتانسیل دارد که بالای جدول باشد و ما نباید به اینجای جدول خودمان را راضی کنیم من مطمئنم سیاست گذاری در خود باشگاه هم به سمت و سویی برود که ذوب آهن به جایگاه اصلی اش برگردد ولی این ها با صحبت درست نمی شود باید مسئولین رده بالا بودجه خوبی به باشگاه اختصاص دهند، فوتبال الان طوری شده که باشگاه ها هزینه می کنند و بازیکنان خوب و درجه یک می آورند و واقعا تاثیرگذار هستند در تیم شان و می توانند بازی هایی را در بیاورند که یک بازیکن معمولی نمی تواند انجام دهد. سال های گذشته، 6-7 سال پیش چنین سیستمی بود و بازیکنان خیلی خوب به تیم ما اضافه می شد و تیم خیلی خوبی داشتیم امیدوارم دوباره آن نفرات کارآمد به تیم اضافه شوند و ذوب آهن را دوباره یک تیم خیلی خوب و شاداب ببینیم، یک تیم هجومی که هواداران از فوتبالش لذت ببرند.

قاسم حدادی فر در خصوص شرایط تیم ملی گفت:

شرایط تیم ملی ما به طور کلی خوب نیست ولی من دلیل این همه انتقاد از سرمربی تیم ملی را متوجه نمی شوم ایشان به نظر من خیلی خوب کار کرده، در برهه زمانی حساسی به تیم ملی اضافه شده اند و خیلی خوب نتیجه گرفته اند اما الان تدارک خوبی برای تیم ملی فراهم نشده و می بینیم در شرایطی که هیچ تیمی در قطر اردو نمی زد، تیم ما در آن گرمای سخت اردو زد و بازی نسبتا ضعیفی هم انجام داد. امیدوارم شرایط خوبی فراهم شود و بازی های بین المللی خوبی برگزار شود مثل ژاپن و عربستان که می بینیم چه بازی های خوبی می کنند ولی ما واقعا محروم هستیم، می دانم شرایط کشورمان طوری است که نمی توانیم بازی های خوبی به خاطر شرایط سیاسی انجام دهیم ولی اینطور نمی شود که با این تدارکات به جام جهانی برویم و موفق باشیم چون الان ما در میان تیم های حاضر در جام جهانی هستیم، شاید خیلی تیم ها بخواهند جای ما باشند ولی ما هستیم. فکر کنم زمان زیادی هم نمانده، 2 3 ماه مانده انشالله مسئولین فدراسیون بتوانند تدراک خوبی ببینند چون در این شرایط سخت زندگی مردم، تنها دلخوشی آنها به گونه ای حتی همان دو سه ساعتی است که فوتبال می بینند و لذت شان با تیم ملی همراه با نتیجه باشد و فکر می کنم شور و شعف عمومی ای به مردم بدهد و باعث خوشحالی شان شود، انشالله این اتفاق بیوفتد چون واقعا از زمان کی روش تغییر نسل خیلی خوبی اتفاق افتاد و واقعا حیف است که چنین جوان های خوبی نتوانند نتیجه بگیرند فکر می کنم گروهمان فوق العاده سخت است برخلاف بعضی ها که می گویند می توانیم صعود کنیم اما گروه سخت است، انشالله با یک کار کارشناسی دقیق در این زمان باقیمانده بتوانیم تدارک خوبی ببینیم و آماده به قطر برویم و بازی های خوبی انجام دهیم.

حدادی فر مورد انتخاب مهدی رجب زاده به عنوان سرمربی فجرسپاسی گفت:

آقا مهدی یکی از فوتبالیست های خوب کشور ما بود که از فجر رشد کرد و مقطعی هم در ذوب آهن بود و فوق العاده کار کرد و پیشکسوت خوبی هستند و بازیکن باهوشی بودند انشالله در عرصه مربیگری هم موفق باشند و دوباره بتوانیم همراه با مهدی رجب زاده، فجرسپاسی را در لیگ برتر ببینیم. فکر می کنم مهدی رجب زاده پتانسیل آنرا دارد که همانطور که گفتم در دوران بازیگری اش بازیکن باهوشی بوده و در دوران مربیگری اش هم می تواند این را به بازیکنانش ارائه دهد. صمیمانه برای مهدی آرزوی موفقیت دارم.

وی در پایان در خصوص برنامه اش در فصل بیست و دوم گفت:

حقیقتش من قرار است چند روز دیگر جلسه ای با مسئولان باشگاه داشته باشم انشالله در بازخورد آن جلسه مشخص می شود چه برنامه ای دارند ولی یکسری کارهای خصوصی دارم، انشالله در آینده بتوانم در آنها موفق باشم ولی نمی توانم خودم را از فوتبال جدا ببینم چون زندگی ام است و لذت می برم و دوری از فوتبال برایم واقعا سخت است. تمام تلاشم را می کنم اتفاق خوبی برایم بیوفتد و بتوانم به باشگاه و تیمم کمک کنم.

اخبار داغ 

دردسر جدید استقلال؛ سازمان لیگ برای سیاوش یزدانی کارت بازی صادر نمی کند! یک باخت دیگر؛ دیگر بازیهای تیم ملی والیبال را نمی بینیم! طرح لو رفته از پیراهن اول میلان در فصل 23-2022 / عکس ظاهر جالب آلیانتس آرنا برای استقبال از سادیو مانه / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جایگاه اصلی اش بازیکنان خوب قاسم حدادی فر حدادی فر فکر می کنم خیلی خوب ذوب آهن تیم ملی نیم فصل تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۹۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!

رضا اسدی در بازی سپاهان برابر پرسپولیس غایب خواهد بود.

طرفداری | رضا اسدی در بازی رفت برابر پرسپولیس موفق به گلزنی شد و حالا در بازی برگشت غایب است.

پرسپولیس و سپاهان روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را برگزار می‌کنند. این دیدار برای دو تیم اهمیت بالایی دارد و باید دید کدام تیم می‌تواند سه امتیاز مهم را کسب کند.

سپاهان در بازی رفت موفق شد با نتیجه یک بر صفر پرسپولیس را شکست دهد. در آن بازی، رضا اسدی با یک کاشته دیدنی دروازه سرخ‌ها را باز کرد. طبق پیگیری‌های خبرنگار طرفداری مشخص شد رضا اسدی در بازی برگشت برابر پرسپولیس غایب است و نمی‌تواند زردپوشان اصفهانی را همراهی کند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • تساوی زشت؛ الگری و پیولی، دیگر بس است!
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • تن‌هاخ در مورد انتقادات هواداران: رابطه ما عالی است!
  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود