Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکران مردمی فیلم «بدون قرار قبلی»، همزمان با برپایی جشن تولد مصطفی زمان برگزار شد.

به گزارش ایران اکونومیست و به نقل از روابط عمومی فیلم، در این برنامه، مصطفی زمانی، بازیگر فیلم «بدون قرار قبلی» خطاب به حاضران در سالن گفت: خوشحالم که امشب در خدمت شما عزیزان هستم، نقش من در فیلم «بدون قرار قبلی» کوتاه اما تاثیرگذار است و معتقدم اثری که ساخته شده بسیار زیباتر از متن آن روایت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گروه عوامل «بدون قرار قبلی» را درجه یک معرفی و بیان کرد: امیدوارم آن‌چه در این فیلم می‌بینید، شما را به سمت اتفاقاتی سوق دهد که دوست داشتید در زندگی‌تان رقم بخورد. اتفاقاتی که ما آن را «سرنوشت» می‌نامیم. این سرنوست برای هر بشری بنا به طبیعتی که برایش طراحی شده، همیشه خوشایند بوده است اما متاسفانه جهان، دغدغه‌ها و همه آن‌چه به ما مربوط نیست و ما فکر می‌کنیم که به ما مربوط است را پیگیری و قضاوت می‌کنیم. ما تابع سرنوشتیم و اگر این مساله را بپذیریم، به راحتی می‌توانیم زندگی‌مان را با خوشی بگذرانیم.

بازیگر فیلم «بدون قرار قبلی» همچنین اظهار کرد: از نظر من، این فیلم دوست دارد به انسان‌ها بگوید که سرنوشت مثل یک «بدون قرار قبلی» است که از قبل به آن فکر نکرده‌اید. بنابراین بهتر است که آدم آرزو نکند و ببیند که سرنوشت چه چیزی را براش رقم زده است. 

این مراسم با جشن تولد مصطفی زمانی و با حضور برخی از مخاطبان این فیلم به پایان رسید.   

همچنین، براساس این خبر، پس از فیلم سینمایی «هناس» که از هفته گذشته به‌صورت آزمایشی با بلیت شناور در سینماهای حوزه هنری عرضه و با رشد ۷۵ درصدی مخاطبان در یک هفته روبه‌رو شد، از فردا، شنبه (چهارم تیرماه) فیلم «بدون قرار قبلی» نیز با توافق صورت گرفته از سوی تهیه‌کننده و پخش‌کننده فیلم به این طرح افزوده می‌شود. 

در این طرح قیمت‌ بلیت فیلم‌ها بر اساس چهار فاکتور، هفته و روز نمایش فیلم، نوع فیلم، کیفیت سالن و ساعت تماشای فیلم ارزش‌گذاری می‌شوند و مخاطبان می‌توانند با تنوع قیمتی مختلفی به سینما بروند.

قیمت‌گذاری شناور بلیت فیلم‌های سینمایی، موضوعی متداول در زنجیره سینماهای جهان است که در روش‌های سنتی مدیریت فرهنگی و هنری در ایران در نظر گرفته نشده است. از همین رو موسسه بهمن سبز حوزه هنری با پیش قدم شدن در استفاده از این روش و با بررسی روند فروش حدود ۱۵۰ سالن سینمایی خود در طول ۸ ماهه اخیر در تلاش است تا به برنامه‌ای جامع و بومی برای قیمت‌گذاری سانس‌های سینما برسد.

فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» تازه‌ترین اثر بهروز شعیبی، برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه ملی در چهلمین جشنواره فیلم فجر است که پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، صابر ابر، الهام کردا، امین میری، حامی ترابی و رضا صابری در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: فیلم بدون قرار قبلی ، مصطفی زمانی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فیلم بدون قرار قبلی مصطفی زمانی بدون قرار قبلی مصطفی زمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۳۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم

به گزارش خبرنگار مهر، اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی با حضور عوامل فیلم، قربانعلی طاهر فر (کارگردان) تورج الوند و علی استادی عصر دیروز در سینما ساحل اصفهان برگزار شد.

طاهرفر با قدردانی از استقبال مردم هنرپرور و هنر دوست اصفهان اظهار کرد: همه جای ایران سرای من است یک شعار نیست و مردمی که دغدغه دریاچه ارومیه را دارند قطعاً برای خشکی زاینده رود هم ناراحت هستند و دغدغه دارند.

وی ادامه داد: دو تیم سپاهان و تراکتور جنگنده هستند و این وجه اشتراک مردم اصفهان و مردم ارومیه است.

کارگردان فیلم آپاراتچی در مورد فیلم گفت: این فیلم در مورد آدم‌های عاشق است و از اینکه آن را برای تماشا انتخاب کردید قدردانی می‌کنیم.

شایان ذکر است که دو اتفاق بزرگ در حاشیه اکران مردمی فیلم آپاراتچی در اصفهان رخ داد.

حجت الاسلام ایرانپور امام جمعه شهر هرند اصفهان به دلیل بازتاب سکانس‌های از نماز جمعه برای اولین در سینمای ایران از آقای طاهرفر کارگردان فیلم آپاراتچی و آقای استادی به دلیل ایفای نقش امام جمعه با اهدای لوح تقدیر تجلیل کردند.

همچنین اجرای گروه سرود در سالن با سرود «بابا خون داد» لحظاتی از فیلم را تداعی کردند و امام جمعه شهر هرند با اهدای لوح نیز از عوامل به خاطر بازتاب گروه سرود و فعالیت‌های جانبی و مردمی تجلیل کردند.

کد خبر 6089676

دیگر خبرها

  • (تصاویر) جواد عزتی و شبنم قربانی در اکران مردمی تمساح خونی
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت