Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیامک محبی پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان از امروز همزمان با سراسر کشور در استان قم آغاز شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان با مشارکت دو وزارتخانه آموزش و پرورش و بهداشت و درمان اجرا می‌شود و طبق این طرح کلیه نوآموزان بدو ورود به دبستان ابتدا در پایگاه‌های سنجش آموزش و پرورش مورد ارزیابی‌های اولیه قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نوآموزان بدو ورود به دبستان سپس در مراکز و پایگاه‌های سلامت حوزه معاونت بهداشتی واکسن ۶ سالگی و مراقبت‌های تکمیلی را دریافت می‌کنند.

محبی افزود: انجام و تکمیل سابقه واکسیناسیون کودکان در پیشگیری و حذف بسیاری از بیماری‌ها ضرورت دارد و انجام کلیه خدمات و معاینات پزشکی در این طرح در مراکز و پایگاه‌های سلامت کاملاً رایگان است.

وی عنوان کرد: ۴۲ مرکز، ۹۲ پایگاه سلامت و ۶۰ خانه بهداشت در شهر و روستا آماده خدمت رسانی به نوآموزان است و پس از انجام معاینات پزشکی و تشکیل پرونده الکترونیکی، گواهی سلامت برای نوآموزان صادر خواهد شد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: تشکیل پرونده تشکیل پرونده الکترونیک سلامت نیز اهمیت زیادی در ثبت و نگهداری سوابق مراقبت‌های نوجوانان از دوران کودکی تا بزرگسالی دارد از این رو از والدین نوآموزان می‌خواهیم برای انجام مراقبت‌ها و معاینات پزشکی فرزندان خود به نزدیکترین مرکز یا پایگاه سلامت محل سکونت خود، یعنی مرکز یا پایگاهی که تاکنون خدمات بهداشتی را دریافت کرده و پرونده سلامت دارند مراجعه کنند.

کد خبر 5522786 مهدی بخشی سورکی

منبع: مهر

کلیدواژه: سنجش سلامت قم دانش آموزان بوشهر سازمان تبلیغات اسلامی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه اردبیل خراسان رضوی قوه قضاییه آمار کرونا سنندج سفر استانی هفته قوه قضاییه مشهد بجنورد نوآموزان بدو ورود به دبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۹۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دکتر میعادی فر با هدف بازدید از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و کلنگ زنی ۳ پایگاه اورژانس وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.
با حضور رئیس اورژانس کشور کلنگ ساخت ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای آب سفید شهرستان بویراحمد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و با مساحت ۲۴۰ و زیر بنای ۱۳۵ متر مربع به زمین زده شد.
خبر تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی