Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی سپهری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود لیگ دسته یک پومسه کشور در بخش بانوان تحت عنوان" جام نشاط " از چهارشنبه اول تیر به میزبانی هیات تکواندو استان زنجان و در سالن ۶ هزار نفری کارگران در ۲ بخش بانوان و آقایان برگزار شد.  

وی اضافه کرد: در این دوره از مسابقات بیش از ۷۵۰ میهمان و ورزشکار از سراسر کشور حضور داشتند که ۳۷۰ نفر در بخش بانوان و ۲۹۰ نفر نیز در بخش مردان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول با اشاره نتایج دیدارهای هفته اول  تا ششم لیگ دسته یک پومسه  ادامه داد: بر این اساس در بخش تیمی ابداعی زیر ۱۴ سال (۱۳ نفر) در  فرم ابداعی، مقام اول تیم معراج از  (تهران) رسید،  هیات تکواندو زنجان و شهرداری کمال شهر (البرز) دوم و سوم شدند.

وی اظهار داشت: در بخش تیمی ۳ نفره ۱۵ تا ۱۷ سال نیز  هیات تکواندوی زنجان اول شد و تیمهای تیم معراج (تهران) و تیم معراج a (تهران) مقام دوم و سوم را از آن خود کردند.

سپهری افزود: در بخش تیمی ۳ نفره ۱۸ تا ۳۰ سال نیز  هیات تکواندو (زنجان)، معراج (تهران)  و المپیک (گلستان) به ترتیب مقامهای اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

 رییس هیات تکواندو استان زنجان با اشاره به اینکه در تیمی ۳ نفره بالای ۳۱ سال نیز مقام اول به  هیات تکواندوی زنجان رسید، ادامه داد: مقام دوم: این بخش به تیم معراج (تهران) و نیراوانا (تهران) نیز سوم شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه لیگ دسته یک پومسه تحت عنوان جام نشاط  در بخش مردان  روز جمعه /سوم/  به میزبانی هیات تکواندو استان زنجان برگزار شد، خاطر نشان کرد: در پایان این دوره از مسابقات آکادمی نظری در مجموع با ۴۸ امتیاز عنوان نخست را کسب کرد و درسکوی قهرمانی ایستاد، آکادمی برزگری از استان البرز با ۱۴ امتیاز نایب قهرمان  و المپیک رودسر از استان گیلان هم با ۱۱ امتیاز در جای سوم ایستاد.  

گفتنی است اختتامیه  لیگ دسته یک پومسه کشور در بخش بانوان و آقایان روزهای  دوم و سوم تیر برگزار شد.

برچسب‌ها استان تهران گلستان فدراسیون تکواندو پومسه زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان تهران گلستان فدراسیون تکواندو استان تهران گلستان فدراسیون تکواندو پومسه زنجان لیگ دسته یک پومسه هیات تکواندو بخش بانوان تیم معراج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۰۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر سه شنبه به مناسبت روز ملی فرهنگ پهلوانی و گرامیداشت ورزش زورخانه ای آئین گرامیداشت یاد شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد.

گفتنی است که در این مراسم، که با حضور جمعی از موسفیدان و کهن کسوتان در زورخانه جوانمردان کن برگزار شد، یاد شهید «محسن حسین نیا» شهید پهلوان و رجز خوانی معاصر را گرامی داشتند.

لازم به ذکر است که شهید «محسن حسین نیا» از قهرمانان ورزش تکواندو بود که رجز خوانی او لرزه بر دشمن می انداخت و این شهید بزرگوار، روز ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ در چابهار مورد حمله گروهک تروریستی قرار گرفت و به شهادت نائل شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم، اسبقیان معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، جوهری معاون استاندار تهران، جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، ایرجی سرپرست هیات تکواندو استان تهران، روسای هیات های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان های استان و فرمانده کانون بسیج تکواندو استان تهران و جمعی از پیشکسوتان، مربیان، داوران و قهرمانان تکواندو به همراه پدر شهید والامقام حضور داشتند.

در پایان این مراسم، از تعدادی افراد که با منش پهلوانی باعث نجات دیگران شده بودند تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6093063

دیگر خبرها

  • فیلم/ حضور خادمین مسجد جمکران در معراج شهدای تهران
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد