Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا در این دوره از مسابقات دوچرخه سواری، در پنج رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در رشته کراس کانتری باهم رقابت کردند.

این پیکارها با عنوان گرامیداشت سردار شهید حاج میرزا سلگی در بام نهاوند برگزار شد و دوچرخه سواران میزبان عنوان قهرمانی را کسب کردند.

در این مسابقات و در رده سنی نونهالان آرمان زوینی از شهرستان نهاوند قهرمان شد، سید امیر هادی جعفری از شهرستان کبودرآهنگ دوم و سبحان ده پهلوان از شهرستان نهاوند بر سکوی سوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده سنی نوجوانان محمد معین کولیوند از شهرستان نهاوند عنوان نخست را کسب کرد، امیرعلی جهانیان و آریا آرشی دیگر رکابزنان میزبان به ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین در رده سنی جوانان آرش کلاهچی از شهرستان نهاوند بر سکوی نخست قرار گرفت، کسری محمودی از شهرستان همدان دوم شد و شکیب مرزوقی دیگر دوچرخه سوار میزبان سوم شد.

رده سنی بزرگسالان نیز علیرضا سیفی، کسری قیاسی و مهدی یوسفی هر سه از نهاوند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و در رده سنی پیشکسوتان مهدی نطاقی و مهدی سقایی هر ۲ از شهرستان کبودرآهنگ اول و دوم شدند و ناصر زمانی از ملایر عنوان سوم را کسب کرد.

پویا میهمی، انسیه بیاتی، مهدی حیدری، بهزاد نادری، محمد سیف، حمیدرضا قیاسی،  مهدی طاوسی،  سجاد حسینی و مرتضی سیفی داوران این دوره از مسابقات بودند.

استان همدان دارای ۵۰۰ رکابزن فعال در رشته‌های مختلف است.

برچسب‌ها دوچرخه سواری کوهستان نهاوند همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دوچرخه سواری کوهستان نهاوند همدان دوچرخه سواری کوهستان نهاوند همدان شهرستان نهاوند رده سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۰۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیفی مسکن مهر ۲۸۵ واحدی گیان نهاوند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساخت شهرک شیلات در شهر غیرساحلی ایران
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل
  • بلاتکلیفی مسکن مهر ۲۸۵ واحدی گیان نهاوند
  • رکابزنی مسیر مهریز تا مشهد با شعار ورزش و سلامتی، کتاب و دانایی
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان
  • جلوه گری بهار در طبیعت سراب گیان نهاوند + فیلم