Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@23:06:11 GMT

سجادی: به پیشکسوتان بوکس ارادت دارم

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۲۱۰۱۶

سجادی: به پیشکسوتان بوکس ارادت دارم

حمید سجادی گفت: من همیشه به پیشکسوتان بوکس ارادت داشته و دارم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، مراسم تجلیل از 28 نفر از پیشکسوتان بوکس و رونمایی از سردیس "ماسیس هامبارسومیان" از پیشکسوتان بوکس کشورمان امروز شنبه برگزار شد.

سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سیدرضا صالحی‌ امیری رئیس کمیته ملی المپیک، کیکاووس سعیدی دبیرکل، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس، علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس و جمعی از پیشکسوتان این رشته نیز در این مراسم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در این مراسم ضمن قدردانی از صالحی امیری و حسین ثوری گفت: چهره‌های حاضر در جمع صمیمی بوکس را که می‌بینم یا همدوره ورزشی بوده‌ایم و یا در مسابقات حضورشان را حس کرده‌ایم. همیشه ابراز احساسات به این بزرگان را داشته‌ایم و آن‌ها را حتی از گوشه‌ و کنار رینگ تشویق می‌کردیم.

سجادی ادامه داد: مناسبت مهمی را داریم و به افتخار تاریخ ارزشمند بوکس ایران، فرصت حضور را مغتنم شمردم. تنها هدف من از حضور در این مراسم هرچند با تاخیر بسیار زیاد، این بود که ارادت مخلصانه خود را نشان دهم.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حمید سجادی پیشکسوتان بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۱۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد سجادی عصر یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: حوالی ساعت ۱۹ یک ساختمان ۴ طبقه در شهرک پردیسان طعمه حریق شد که ۳ دستگاه خودروی آتش نشانی و یک دستگاه خودروی نردبان با ۱۲ نیرو به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی آتش نشانی قم افزود: این حریق در طبقه ۴ این ساختمان بوده که با حضور به موقع عوامل آتش نشانی حریق در دقایق اول مهار شد و افراد ساکن در طبقات که حدود ۱۵ نفر بودند از طریق خودروی ویژه نردبان و راه پله از محل حادثه خارج شدند.

سجادی ادامه داد: این حادثه تلفات جانی نداشته و علت آن در دست بررسی است.

کد خبر 6097715

دیگر خبرها

  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • اردوی تیم دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان با حضور ۶ ورزشکار
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی
  • عکس| مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • نکونام در کمپ حجازی مهمانان ویژه‌ای داشت
  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است
  • پست احساسی کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!