Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود ویژه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از استقبال گسترده مردم در تماشای نمایش‌های این دوره از جشنواره خبر داد و اظهار کرد: استقبال به گونه‌ای بود که در برخی از سانس‌های نمایش‌ تعدادی ایستاده برنامه را دنبال کردند.

وی بیان کرد: با توجه به عدم برگزاری دو ساله جشنواره، اشتیاق برای برنامه‌های این دوره از جشنواره بسیار بود و همین باعث شد چه نمایش‌های صحنه‌ای و چه خیابانی با حضور بچه‌ها و خانواده‌ها همراه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان یکی از اتفاقات مهم جشنواره را گرامیداشت سه هنرمند تئاتر در اختتامیه این رویداد خبر داد و گفت: سعید باغبانی از هنرمندان تئاتر همدان و مرحوم کریم اکبری مبارکه بازیگر و کارگردان تئاتر و محمدرضا الوند نویسنده تئاتر که به علت کرونا درگذشتند، تجلیل می‌شوند.

وی در خصوص برخی بی‌نظمی‌ها در ورود به سالن‌های نمایش نیز عنوان کرد: در این زمینه یکی دو مورد به ما گزارش شد که افرادی بدون بلیت قبل از کسانی که بلیت داشتند، در سالن‌ها حاضر شده بودند که مسئول سالن برکنار شد.

ویژه تصریح کرد: اگر در ادامه جشنواره نیز تماشاگران با این موارد مواجه شدند، موارد را به مسئولان جشنواره اطلاع دهند تا رسیدگی شود.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره تئاتر تئاتر کودک سالن نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۱۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هنرمند فعال نمایش عروسکی تقدیر می‌شوند

انجمن نمایشگران عروسکی از ۱۰ تن از فعالان این رشته تقدیر می‌کند.

هما جدی‌کار، رییس این انجمن در این باره به ایسنا گفت: امسال جشن اردیبهشت برخلاف سال‌های گذشته با تاخیر برگزار می‌شود و ما هم به همین مناسبت برنامه‌ای را تدارک دیده‌ایم و این برنامه روز ۲۲ اردیبهشت برگزار می‌شود.

او ادامه داد: در برنامه‌های قبلی انجمن، از اغلب هنرمندان نسل‌های گذشته تقدیر کرده‌ایم و امسال بنا داریم از چند هنرمند نسل دومی تجلیل کنیم. بخصوص که در بیشتر برنامه‌ها، معمولا بزرگترها را مد نظر قرار می‌دهند بنابراین ما تصمیم گرفتیم از بیشتر هنرمندان فعال تقدیر کنیم تا در این دوره که دوره مدیریت هیات مدیره ماست، جمع بیشتری از فعالان نمایش عروسکی تجلیل شوند.

به گفته او، کارگردانی این برنامه بر عهده زهرا طباطبایی است و ارایه پیام روز جهانی تئاتر از دیگر بخش‌های این مراسم است.

مراسم سالانه انجمن نمایشگران عروسکی ساعت ۱۸ تا ۲۰ روز ۲۲ اردیبهشت ماه در سالن استاد جوانمرد خانه تئاتر برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  

دیگر خبرها

  • ۱۰ هنرمند فعال نمایش عروسکی تقدیر می‌شوند
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند