Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای شهاب سعادت نژاد گفت: زمانی که در کار ساخت ساختمان‌ها از افراد و نیرو‌هایی استفاده می‌شود که صلاحیت و مهارت‌های لازم را ندارند و از مصالح غیر استاندارد استفاده می‌شود، عمر ساختمان‌ها کم می‌شود و ساختمان‌هایی نا ایمن با کیفیت بسیار پایین ساخته می‌شود.

رئیس انجمن سازندگان مسکن و ساختمان شهر تهران می‌گوید: ساخت و ساز یک کار تخصصی و پیچیده‌ است که نیاز به استفاده از افراد دارای تجربه و مهارت و صلاحیت دارد و باید این کار توسط متخصصان و افراد و شرکت‌هایی که دارای صلاحیت هستند ساخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته آقای سعادت نژاد در کشور ما انبوه سازان و سازندگان دارای صلاحیت زیادی هستند که می‌توانند کار ساخت ساختمان‌ها را به خوبی و مطابق نقشه‌ها و مقررات ملی به صورت استاندارد و با کیفیت بسازند، اما شاهد آن هستیم که به افراد دارای صلاحیت در صنعت ساخت در کشور اهمیت کافی داده نمی‌شود.

انبوه سازان و سازندگان دارای صلاحیت از پتانسیل‌های خوبی بر خوردار هستند. اگر کار ساخت به دست این افراد که دارای تجربه و صلاحیت و تخصص این کار هستند، انجام شود، می‌توان شاهد ساخت ساختمان‌هایی با عمر و کیفیت بالا بود که خروجی آن حفظ منافع بهره برداران و سرمایه‌های ملی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساخت وساز بازار مسکن دارای صلاحیت ساختمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۱۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس

 مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در این مراسم گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع در دو طبقه ساخته می‌شود.

 نوبانی افزود: کنترل ایستگاه‌های آتش نشانی در حوزه‌های مختلف شهری به ویژه در محدوده بولوار امام حسین (ع)، آزادگان و شهرک سجادیه از اهداف ساخت این ساختمان است.

محمد امین لیاقت رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس هم گفت: هزینه ساخت این ساختمان ۷ میلیارد تومان است و در مدت ۱۴ ماه ساخته می‌شود.

 لیاقت افزود: برای تجهیز ساختمان فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵، ده میلیارد تومان نیاز است

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • آشنایی با برترین سازندگان جرثقیل سقفی در جهان
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • آزمایشگاه‌های تشخیص طبی دارای کمترین شکایت هستند
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد "پاک" است
  • پرداخت ۴۶ هزارمیلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان وبلوچستان
  • کاربرد انواع سنگ های مختلف
  • بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن استان پرداخت شد