Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله دارایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به بازدید های اخیر خود  از روستاهای بخش "آسارا" البرز گفت: در این بازدیدها از وضعیت حاکم‌ در بحث اشتغال از نزدیک آشنا شدیم و برنامه هایی را برای تامین نیاز روستاییان در این زمینه در دستور کار قرار خواهیم داد.


وی افزود: پیگیری مشکلات تعاونی های روستایی،  بررسی راهکارهای تقویت مشاغل خانگی، ضرورت استفاده روستاییان از اعتبارات بانکی به ویژه در بحث تقویت تعاونی های روستایی با هدف پیشگیری از مهاجرت معکوس از روستاها به شهرها ازجمله مواردی است که در این بازدیدها مورد بررسی همه جانبه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز گفت: با برنامه ریزی برای کاهش مشکلات شرکت‌های تعاونی، ارتقا وضعیت اشتغال در سطح مناطق روستایی استان را تجربه خواهیم کرد. 

دارایی تصریح کرد: تعاونی های روستایی برای تداوم یا توسعه فعالیت و افزایش توانمندی به منظور حفظ و ایجاد مشاغل جدید نیازمند برخورداری از خدمات اعتباری و بانکی می باشند.

وی ادامه داد: با هدایت این واحدها به سمت شبکه بانکی به ویژه بانک توسعه تعاون به عنوان بانک تخصصی و توسعه‌ای تعاونگران، این نیازها تا حد زیادی تأمین خواهد شد. 

وی گفت: تشکیل تعاونی های روستایی به منظور فروش محصولات کشاورزی و صنایع دستی روستاییان قطعا تقویت اشتغال روستایی را همراه خواهد داشت. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضرورت  فرهنگ سازی در بحث اشتغال آفرینی برای حضور نسل های جدید و اهالی روستاهای استان در بستر تولید و فروش محصولات در پوشش تعاونی های روستایی را مورد تاکید قرار داد.

دارایی اظهار داشت: توسعه تعاونی های روستایی و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها نیازمند  فرهنگ سازی همراه با حمایت حاکمیت است و در این راستا ضروری است تعاونی های روستایی و مشاغل خانگی بیش از پیش از پشتیبانی مالی برخوردار شوند.

وی افزود: با شکل گیری تعاونی های روستایی جدید در دل روستاها بستر برای طرح های قابل واگذاری در روستا فراهم خواهد شد ، لذا ضرورت دارد روستاییان در این راستا در مسیر توسعه روستایی مشارکت فعال داشته باشند.

برچسب‌ها البرز تعاونی اشتغال زایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز تعاونی اشتغال زایی البرز تعاونی اشتغال زایی تعاونی های روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۲۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارندگی‌ها درکشور

 در شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز بارش پراکنده و در سایر مناطق کشور رگبار و رعد و برق رخ شاهد خواهیم بود. بارش ها در جنوب و شرق کشور شدتی بیشتری دارند.بارندگی‌ها در استان‌های کردستان، کرمانشاه، همدان، اراک، ایلام، لرستان، چهار محال و بختیاری، خوزستان، هرمزگان، فارس و کهگیلویه و بویر احمد ادامه دارد.بارش‌ها در برخی از مناطق شهری موجب آب گرفتگی معابر شد،و هشدار سطح نارنجی برای برخی از مناطق توسط سازمان هواشناسی صادر شده است. همچنین بیشترین بارش‌ها مربوط به استان ایلام با ۴۸ میلیمتر است.جمعه ۱۴ اردیبهشت در نوار غربی کشور رگبار و رعدوبرق، در دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، شرق و شمال شرق بارش پراکنده و در مناطق مرکزی، جنوب و جنوب شرق بارش خفیف باران و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود. جمعه بارش در غرب و جنوب غرب شدت خواهد داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار تشدید بارش‌ها و سیل به ۱۶ استان کشور+ فیلم
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • ترمیم راه‌های روستایی در کرمان با شروع بارش باران + فیلم
  • محور اصلی کار بنده توجه به اشتغال و کسب و کار است
  • سطح رفاه اجتماعی در لرستان را ارتقا دهیم
  • تداوم بارندگی‌ها درکشور
  • اشتغال ۹۲ هزار نفری تعاونی‌های زنان در کشور
  • (ویدیو) روش متفاوت روستاییان هندی برای طبخ آبگوشت زغالی
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • ثبت ۲۵۸۹ نفر ایجاد اشتغال نوشهر در سامانه رصد