Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@21:53:36 GMT

حمید مطهری و نساجی به دنبال جذب حامد پاکدل

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۲۴۲۳۶

به نظر می رسد یکی از نفراتی که به دنبال جذب بازیکنان پرسپولیس است، حمید مطهری است

به جز جواد نکونام، به نظر می رسد حمید مطهری هم علاقه زیادی به جذب بازیکنان پرسپولیس دارد.

به گزارش طرفداری، اگر تا دیروز جواد نکونام و باشگاه فولاد روی بازیکنان یحیی گل محمدی زوم کرده و به دنبال جذب آن ها با ارقامی بالا بودند، به نظر می رسد حالا حمید مطهری و باشگاه نساجی نیز به جمع آن ها اضافه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید مطهری پس از جذب علی شجاعی حالا به دنبال حامد پاکدل است. مهاجمی که هنوز یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد داشته و همان طور که پیش تر در طرفداری نوشتیم (پشت پرده حضور حامد پاکدل در باشگاه پرسپولیس)، قرار است در پرسپولیس به فعالیتش ادامه بدهد.

از این رو بسیار بعید است مهاجم پرسپولیس که فصل قبل با توجه به دقایق حضورش در زمین آمار خوبی در گلزنی داشت، راهی نساجی شود.

گفتنی است حمید مطهری منتظر است ببیند یحیی بعد از جذب نفرات مورد نظرش کدام یک از بازیکنانش را بیرون می‌گذارد تا این نفرات مازاد را برای جذب مورد بررسی قرار دهد.

 

 

اخبار داغ 

شیمبا، حامد لک، منصوری و ایمان سلیمی در مس / رمزگشایی از پوستر تبلیغی رفسنجانی ها زنوزی: بیش از ۵۰ درصد مردم تهران هوادار تراکتور هستند؛ افراد پشت صحنه اجازه انتقال تراکتور به مس را نمی‌دهند کیلیان ام باپه: هدف پاری سن ژرمن قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست؛ الخلیفی هنوز رئیس من است احتمال انتقال ماتیاس دلیخت به چلسی در ازای تیمو ورنر و پول نقد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حمید مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۴۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب‌آهن به‌دنبال سومین برد خانگی مقابل نساجی

تیم فوتبال ذوب آهن امروز در حالی به مصاف نساجی می‌رود که عملکرد خوبی در رویارویی‌ها با این تیم داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ذوب‌آهن و نساجی مازندران در لیگ‌برتر تاکنون ۱۱ بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که پنج بار ذوب‌آهن و دو بار نساجی پیروز شده‌اند، ضمن اینکه چهار دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در ۱۱ رویارویی دو تیم ۱۶ گل به ثمر رسیده است که ذوب‌آهن ۱۰ گل و نساجی شش گل در آن سهم داشته‌اند.

در پنج رویارویی دو تیم در اصفهان، ذوب‌آهن دو بار موفق به شکست نساجی شده است و در سوی دیگر نیز نساجی یک بار سابقه پیروزی مقابل ذوب‌آهن در فولادشهر را داشته است. همچنین دو دیدار دو تیم در فولادشهر نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

تقابل نیم فصل نخست نساجی و ذوب‌آهن در ورزشگاه وطنی قائم‌شهر با نتیجه دو بر یک به نفع ذوب‌آهن به پایان رسید.

آمار رویارویی‌های ذوب‌آهن و نساجی

کد خبر 749671

دیگر خبرها

  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • مطهری و استفاده بهینه از ستاره استقلالی
  • مطهری و استفاده بهینه از مطهری!
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • ذوب‌آهن به‌دنبال سومین برد خانگی مقابل نساجی
  • نساجی به دنبال ذوب کردن آهن در اصفهان
  • حمید مطهری از کادر فنی تیم ملی ایران جدا شد
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد