Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو-مایکروسافت به زودی به پشتیبانی از ویندوز ۸.۱ پایان خواهد داد. این اولین یادآوری پایان قریب الوقوع چرخه عمر یک سیستم عامل است. این اعلان‌ها مشابه اعلان‌هایی هستند که مایکروسافت در گذشته برای اطلاع‌رسانی به کاربران ویندوز ۷ قبل از توقف پشتیبانی از سیستم عامل استفاده کرده است.

به گزارش فرارو، این غول نرم افزاری، به پشتیبانی از ویندوز ۸ در سال ۲۰۱۶ پایان داد و نسخه اصلاح شده آن، یعنی ویندوز ۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ نیز در ژانویه ۲۰۲۳ پشتیبانی خود را از دست می‌دهد. کاربران این سیستم عامل پس از این تاریخ، یا باید ویندوز خود را ارتقا دهند و یا با مسئولیت خودشان با همان سیستم عامل قدیمی کار کنند.

پس از انتشار ویندوز ۸، که عمدتاً کاربران دستگاه‌های دارای صفحه نمایش لمسی را هدف قرار می‌داد، این شرکت مجبور به انتشار یک بروزرسانی برای بازگرداندن ویژگی‌هایی مانند دکمه Start شد. در سال ۲۰۱۵، مایکروسافت بالاخره ویندوز ۱۰ را منتشر کرد. این شرکت در ۱۲ ژانویه ۲۰۱۶ به پشتیبانی از ویندوز ۸ نیز پایان داد شد و هیچ به‌روزرسانی‌های امنیتی را برای این سیستم عامل ارائه نداد. اکنون اگر از مایکروسافت ۳۶۵ بر روی رایانه‌ای با ویندوز ۸ استفاده می‌کنید و بروزرسانی خودکار را فعال کرده اید، به‌روزرسانی‌های برنامه‌های آفیس از جمله ویژگی‌ها و امنیت را دریافت نخواهید کرد.

به گفته مایکروسافت، اکثریت قریب به اتفاق دستگاه‌های ویندوز ۸ و ویندوز ۸.۱ از ویندوز ۱۱ پشتیبانی نمی‌کنند به کاربران آن‌ها توصیه می‌شود که ویندوز ۱۰ را به عنوان جایگزین خریداری کنند. مایکروسافت در تاریخ ۱۴ اکتبر ۲۰۲۵ به پشتیبانی از ویندوز ۱۰ پایان می‌دهد. البته ویندوز ۸.۱ پس از تاریخ ۱۰ ژانویه ۲۰۲۳ از کار نخواهد افتاد. اما بدون به روز رسانی نرم افزاری از سوی مایکروسافت، به کار خود ادامه می‌دهد و در برابر حملات خارجی بسیار آسیب پذیر خواهد شد. پس از تاریخ ۱۰ ژانویه ۲۰۲۳ در صورتی که مایکروسافت ۳۶۵ را اجرا کنید، دیگر به‌روزرسانی‌های برنامه‌های آفیس را دریافت نخواهید کرد. به گفته مایکروسافت این بروزرسانی‌ها شامل ویژگی‌ها، امنیت و سایر بروزرسانی‌های خاص خواهد بود.

منبع: 91mobiles

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: ویندوز 8 1 پشتیبانی از ویندوز ۸ سیستم عامل ویندوز ۸ ۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۴۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف واردات گوشت مرغ؛ خرید هیچ محدودیتی ندارد

حسین شیرزاد از خرید روزانه ۱۰۰۰ تن گوشت مرغ در کشور خبر داد و گفت: خرید مرغ مازاد تولید داخلی بدون هیچ محدودیتی از مرغداران انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، وی افزود: در حال حاضر شرکت پشتیبانی امور دام در استان‌ها بدون محدودیت به خرید بیش بود مرغ در استان‌ها مشغول هستند و با همه ظرفیت متعهد به خرید مرغ هستند و با شیبی ۲۷ درصدی طی یک ماه گذشته شرکت به رکورد خرید روزانه ۱۰۰۰ تن خرید مرغ رسیده است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان نیز حدود ۱۷ هزار تن مازاد مرغ از استان‌ها خریداری شد.

وی اظهار داشت: طی سه شب متوالی اخیر متوسط وزن مرغ‌ها در کشتارگاه‌ها بالای ۲ کیلو و ۹۰۰ گرم شده، بنابراین دیر کشتاری اتفاق افتاده چنانچه مرغ را تا ۵۹ روزگی مرغ نگهداری کنند پیامد این تاکتیک از سوی مرغداران افزایش ذخایر گوشت سفید در کشور خواهد بود.

نهاده‌های مورد نیاز صنعت مرغداری کشور فراهم است

شیرزاد، با بیان اینکه امروز بازار نهاده‌ها در آرامش کامل است گفت: شرکت پشتیبانی امور دام با اعطای نهاده مدت دار و عرضه بیش از یک میلیون تن نهاده با ارز ترجیحی و بهره‌گیری از مکانیزم استمهال، شرکت پشتیبانی امور دام کشور خدمت مهمی به صنعت مرغداری کشور کرده است به طوری که عمده انبار‌های مرغداران و زنجیره‌ها پر از نهاده است.

وی افزود: صنعت مرغداری وارد یک کلاس جهانی جدید شده و ما نیازمند یک گفتگوی ملی با مرغداران کشور هستیم؛ زیرا زمان آن رسیده که با بهره‌وری و کارایی بالاتری این محصول را تولید کنیم.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام، اضافه کرد: شرکت پشتیبانی امور دام امسال واردات گوشت مرغ را از دو ماه قبل در فراخوان و مناقصه‌های بین‌المللی متوقف شد و با افتخار تکمیل و کهنه و نو شدن ذخایر راهبُردی مرغ کشور با تولید داخل صورت می‌گیرد.

وی اظهار داشت: صنعت مرغداری نیاز به منابع مالی جدید، سرمایه در گردش مکفی و بیمه قیمت محصولات خود دارد.

شیرزاد با بیان اینکه صنعت مرغداری کشور نیازمند فعال سازی کریدور‌های صادراتی است، گفت: صادرکنندگان مرغ باید مشوق‌های صادراتی و بسته‌های حمایتی دریافت دارند.

وی بیان کرد: صادرات موفق مرغ وابسته به زیرساخت‌های مناسب صادراتی و ظرفیت‌های کشتارگاهی استاندارد است که در حال حاضر در آن ضعف داریم، نیاز به تقویت کمی تعداد کشتارگاه‌ها و ارتقای کیفیت مدیریت صادرات مرغ در کشور داریم.

دیگر خبرها

  • فصل جدید برنامه «جام‌جم» به زودی تولید می‌شود
  • خلاقیت در طراحی کیک تولد با ویندوز 11 (فیلم)
  • مانیتور Innocn 27D1Q چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • توقف واردات گوشت مرغ؛ خرید هیچ محدودیتی ندارد
  • متعهد به خرید داخلی مرغ از مرغداران
  • معرفی استان کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی غرب کشور در سوانح و بلایای طبیعی
  • نهاده‌های مورد نیاز مرغداران تامین شد
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد