Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی ایمانیه بعد از ظهر شنبه در شورای توسعه گردشگری استان فارس گفت: با توجه به آداب و رسومی که در ایران اسلامی وجود دارد نباید فرهنگ هتلداری در استان فارس و ایران اسلامی همچون کشورهای غربی و اروپایی باشد.

وی ادامه داد: باید برای رسیدن به این اهداف افق‌هایی مشخص کرد که راهنمایان گردشگری در استان فارس به این افق‌ها دست یابند این در حالی است که بومی سازی فعالیت‌های راهنمایان گردشگری در استان فارس می‌تواند غنای فرهنگی در فعالیت‌های گردشگری در استان فارس را افزایش دهد لازم به ذکر است که وجود تفکر اروپایی در فرهنگ ایرانی و راهنمایان گردشگری ایرانی نمی‌تواند عاملی برای توسعه فرهنگ ایرانی در جهان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس ادامه داد: موضوعی که در گردشگری و فعالیت‌های راهنمایان تور باید مورد توجه باشد این است که نباید تعارضی میان فعالیت‌های آنان و تعالیم اسلامی باشد بلکه این افراد می‌توانند دریچه‌هایی نو از فرهنگ اسلام را برای گردشگران خارجی بازگشایی کنند.

استاندار فارس تاکید کرد: فارس دارای غنای فرهنگی و تاریخی منحصر به فردی است این در حالی است که نباید از این موضوع غافل شد که استان فارس باید علاوه بر شهره بودن در تمام موضوعات تاریخی به عنوان یکی از مهم‌ترین استان‌های کشور و منطقه در حوزه پزشکی یاد شود.

ایمانیه متذکر شد: توانایی‌هایی که در حوزه پزشکی استان فارس وجود دارد می‌تواند آوازه استان را در سراسر جهان پخش کند این در حالی است که باید به این موضوع توجه ویژه وجود داشته باشد تا بتوان از این ظرفیت در حوزه گردشگری سلامت نیز استفاده مناسب کرد.

استاندار فارس یادآور شد: بیش از ۸۰ رسته فعالیت‌های صنایع دستی در استان فارس فعالیت می‌کنند از این رو باید تمهیدات لازم برای حفظ و نگه داری از این رسته‌های شغلی اندیشیده شود و حتی بتوان رسته‌های جدیدی شغلی در صنایع دستی دیگر نیز به منابع موجود اضافه شود.

ایمانیه خواستار ایجاد بانک اطلاعاتی شفاف در خصوص صادرات فرش دستباف استان شد و ابراز امیدواری کرد که بتوان با ایجاد شفافیت در این حوزه زمینه توسعه صادرات در استان را فراهم نمود.

کد خبر 5523293

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری فارس محمد هادی ایمانیه گردشگری سلامت بوشهر سازمان تبلیغات اسلامی خطبه های نماز جمعه اردبیل کرمانشاه قوه قضاییه سنندج هفته قوه قضاییه آمار کرونا خراسان رضوی سفر استانی شیراز بجنورد استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۴۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی| نام تیم استقلال به «استقلال خلیج فارس» تغییر کرد

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام تیم استقلال به تیم «استقلال خلیج فارس» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عبدالعلی علی عسکری با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، اظهار کرد: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی افزود: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

کد خبر 749136

دیگر خبرها

  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • افزایش درآمد گردشگری ترکیه
  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر یافت
  • وزیر فرهنگ: در خلیج فارس همه منابع غنی انرژی را داریم
  • تغییر نام استقلال تهران به استقلال خلیج‌فارس
  • خلیج فارس یکی از مهم‌ترین حوزه‌های تمدنی ماست/ نسل جوان باید با گذشته پرافتخارمان آشنا شود
  • رسمی| نام تیم استقلال به «استقلال خلیج فارس» تغییر کرد
  • «گردشگری دریایی» فقط یک وعده در روز خلیج فارس بود!