Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز نشستی از سوی وزارت مهاجرین طالبان با حضور نمایندگان وزارت امور داخله، وزارت دفاع ملی، وزارت سرحدات و قبایل، وزارت امور خارجه، وزارت شهرسازی و ریاست عمومی اداره امور طالبان برگزار شد.

خروتی، معاون مالی و اداری وزارت مهاجرین، هدف از برگزاری این نشست را انسجام امور و تامین روابط بهتر با کشور‌های همسایه و منطقه دانسته گفت: چنین نشست‌هایی می توانند برای بهبود کار و فعالیت وزارت‌ها موثر واقع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست، نمایندگان هر اداره در رابطه با موضوعات کاری مشترک شان با کشور‌های همسایه که میزبان مهاجران هستند، وضاحت داده و معاون مالی و اداری وزارت مهاجرین طالبان، روی ایجاد یک زبان مشترک در مذاکرات با کشور‌های همسایه تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طالبان مهاجرین افغانستانی کشور های همسایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۵۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان

دفتر عمومی ریاست‌الوزراء اعلام کرده که در بیست و یکمین نشست کابینه طالبان روی ایجاد مجتمع(کمپلکس) های زراعتی در ولایات بلخ، ننگرهار و هرات گفتگو شده‌است.

دفتر مطبوعاتی ریاست الوزراء با نشر خبرنامه ای گفت که بیست‌ و یکمین نشست کابینه به سرپرستی ملا محمد حسن آخند، رئیس الوزرای  حکومت سرپرست  برگزار شد.

در این نشست در مورد پروسس، بسته‌بندی، بارگیری و تخلیه زغال سنگ در ولایت‌های پکتیا، پکتیکا، خوست، ننگرهار و کندهار گفتگو و به وزارت زراعت وظیفه سپرده شد تا به منظور پیش‌برد امور آن، زمین مخصوص را تصفیه و بعد از حکم مقام عالی ریاست، کار عملی آن را آغاز کند.

همچنین در این نشست، طرح وزارت زراعت پیرامون ایجاد ۶ مجتمع(کمپلکس) زراعتی در ولایت‌های بلخ، ننگرهار، هرات به معاونیت اقتصادی سپرده شد تا پس از بررسی و تاییدیه آن، به مقام عالی ریاست با هدف منظوری ارایه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • چین میزبان رایزنی نمایندگان فتح و حماس
  • ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با مدارک معتبر انجام می‌شود
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • طالبان: دخالت در امور داخلی خود را نمی پذیریم
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • از ظرفیت های موجود در جامعه هنرمندان مهاجر استقبال می کنیم