Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، منابع خبری عراق بعد از ظهر امروز شنبه از حمله راکتی به میدان گازی «کورمور» در سلیمانیه خبر دادند که یک شرکت وابسته به امارات عربی متحده در آن مشغول فعالیت است.

این حمله راکتی، به  تأسیسات شرکت اماراتی «دانة غاز» (Dana Gas) در چمچمال انجام شده و برای سومین بار صورت گرفته است.

«جعفر الحسینی» سخنگوی کتائب حزب الله (گردانهای حزب الله) عراق شامگاه امروز خبر داد که گروههای وابسته به سرویس اطلاعاتی ترکیه عامل این حملات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الحسینی در صفحه توئیتر خود نوشت: گروههای سرکشِ ساکن در طوزخورماتو که با سرویس اطلاعات ترکیه ارتباط دارند، کسانی هستند که میادین کردستان را بمباران می‌کنند.

وی با بیان اینکه پس از تلاشهای اطلاعاتی و امنیتی، این مسئله محرز شده است، از نیروهای سازمان الحشد الشعبی (بسیج مردمی) عراق خواست که عاملان این حملات را تعقیب کرده و آنان را به دستگاه قضاء تحویل دهند تا به صورت عادلانه مجازات شوند.

حملات امروز با چهار راکت ۱۰۷ میلیمتری انجام شد و در پی آن شرکت دانة و هلال احمر امارات در چمچال هدف قرار گرفت. یک منبع امنیتی هم گفت که چند راکت میدان کورمور را هدف قرار دادند و هنوز اطلاعی از خسارات وارد شده منتشر نشده است.

رسانه‌های عراقی، عصر روز گذشته هم از حمله راکتی به تأسیسات شرکت دانه غاز خبر دادند. یک منبع خبر داد که میدان کومور که توسط شرکت اماراتی دانه غاز در منطقه چمچمال مدیریت می‌شود، دست‌کم با یک راکت هدف حمله قرار گرفته است.

تأسیسات گازی امارات در جریان حمله مذکور، با راکت‌های کاتیوشا هدف قرار گرفت و پس از حمله، در محل دود به آسمان برخاست. همزمان با انجام حمله، آژیرهای خطر در مجمتع مسکونی اماراتی این شرکت به صدا در آمد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۶۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمور عراق (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جزئیات جدید از حمله پهپادی و موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی (فیلم) لحظه حمله پهپادی اوکراین به شهر بلگورود روسیه (فیلم) انتشار تصاویر جدید از حمله پهپادی سپاه پاسداران به مواضع اسرائیل (فیلم)

دیگر خبرها

  • انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • تصاویر حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • ببینید |‌ لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمورِ عراق
  • لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمور عراق (فیلم)
  • لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمور عراق + فیلم
  • تصاویری از حمله موشکی مرگبار به عراق؛ هدف میدان گاز بود
  • کریدور عراق-اردوغان- اروپا / چالش‌های فنی و زیرساختی
  • حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • حمله راکتی حزب‌الله به مقر تیپ «حرمون» ارتش اسرائیل
  • حمله موشکی به میدان گازی سلیمانیه عراق