Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی فخرایی در آغازین روز تحویل دستگاه کارت خوان هوشمند در شهرستان دیر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نصب کارت خوان هوشمند در ۸۰ درصد از نانوایی‌ها شهرستان انجام شده است که بعد از نصب کارت خوان هوشمند، فروش نان با این دستگاه‌ها انجام می‌شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار شهرستان دیر افزود: فعلاً با توجه به اینکه آرد یارانه‌ای به واحدهای نانوایی پرداخت می‌شود، شکل پرداخت یارانه‌ها تغیر نخواهد کرد و اخذ وجه از طریق آن انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شهروندان با هر کارت بانکی اعضای خانواده خود می‌توانند اقدام به خرید نمایند و به هیچ عنوان تغییری در قیمت و محدودیتی در میزان خرید نان در این طرح وجود ندارد.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار شهرستان دیر هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از ایجاد رانت و قاچاق آرد مؤثر دانست و ادامه داد: در این طرح میزان فروش نانوایی‌ها از طریق اتصال به کارت خوان‌های هوشمند مشخص می‌شود و به ازای تعداد نان‌های فروخته شده یارانه نان به نانوا تعلق می‌گیرد.

کد خبر 5523460

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر شهرستان دیر نانوایی بوشهر سازمان تبلیغات اسلامی خطبه های نماز جمعه قوه قضاییه خراسان رضوی هفته قوه قضاییه سنندج کرمانشاه مشهد اردبیل شیراز آمار کرونا سفر استانی کارت خوان هوشمند شهرستان دیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۶۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود

 علیرضا ملاشاهی در جلسه تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شهرداری و شرکت مخابرات، اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌ها یکی از اصلی‌ترین پایه‌های توسعه و پیشرفت هر منطقه‌ای است و یکی از این زیرساخت‌ها در حوزه ارتباطات است.

وی با اشاره به شتاب طرح ملی فیبرنوری مشترکان خانگی افزود: با برنامه‌ریزی و سیاست‌های دولت سیزدهم و تاکید استاندار سیستان وبلوچستان هر روز شاهد توسعه و پیشرفت در تمامی عرصه‌ها در این استان هستیم و امروز نیز طرح ملی فیبر نوری مشترکان خانگی برای دومین بار در شهر زابل در حال اجراست.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه زابل ادامه داد: در راستای کاهش بار ترافیکی و ثبت تخلفات رانندگی، ۲۰ دوربین‌ پلاک‌خوان از سوی شرکت مخابرات خریداری و در نقاط پیش بینی شده با مدیریت شهرداری در سطح این شهرستان نصب خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس
  • صرفه جویی آب در شهرستان بافق و بهاباد