Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای حضرتی گفت: جریمه پنج هزار و ۱۴۳ میلیارد ریالی به دنبال رسیدگی و مختومه شدن چهار هزار و ۹۶۸ پرونده تخلف از سوی واحد‌های اجرای احکام در این حوزه صادر شده است.

 در این مدت پنج هزار و ۷۲ پرونده تخلف در حوزه کالا و خدمات به واحد‌های اجرای احکام وارد شده است و روند رسیدگی به ۳۰۸ پرونده تخلف در این حوزه نیز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حوزه قاچاق کالا و ارز نیز به دنبال رسیدگی و مختومه شدن یک هزار و ۹ پرونده تخلف برای متخلفان در این حوزه حدود یک هزار و ۵۳۱ میلیارد ریال جریمه صادر شده است.

طی این مدت یک هزار و ۸۲ پرونده تخلف در حوزه قاچاق کالا و ارز به واحد‌های اجرای احکام استان وارد شده و هم اکنون رسیدگی به ۲۵۹ پرونده تخلف در این حوزه در جریان است.

وی با بیان اینکه در سه ماه نخست امسال ۲۵۴ پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان رسیدگی و مختومه شد، گفت: به دنبال رسیدگی به این پرونده‌ها برای متخلفان حدود سه میلیارد و ۱۶۹ میلیون ریال جریمه صادر شده است.

در این مدت ۲۵۴ پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان به واحد‌های اجرای احکام استان وارد شده و هم اکنون رسیدگی به ۱۱ پرونده تخلف در جریان است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا تعزیرات حکومتی واحد های اجرای احکام پرونده تخلف در حوزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۹۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دکتر ناصر عتباتی با اعلام این خبر بیان داشت: برابر گزارش و تحقیقات نهاد‌های امنیتی استان مبنی بر فعالیت باند گسترده و سازمان یافته قاچاق دارو در سطح استان دو نفر از عناصر اصلی و توزیع کننده خارج از شبکه دارو در سطح استان و برخی مناطق کشور مورد شناسایی قرار گرفت و متهمین دستگیر و تحت نظر مقام قضایی قرار گرفتند. 
عتباتی ادامه داد: با پایان تحقیقات مقدماتی، موضوع اتهامی در یکی از شعب دادگاه انقلاب ارومیه مورد رسیدگی قرار گرفته که رئیس شعبه با استناد به دلایل و مدارک موجود در پرونده بزه ارتکابی توسط متهمین محرز و هر یک از متهمین را به مجازات‌های حبس و بیش از ۷۴ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم نمود.

دیگر خبرها

  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • اعتبار ۱۱ هزار میلیارد ریالی برای راههای آذربایجان شرقی
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است